  • 21. Data: 2009-06-09 09:59:33
    Temat: Re: lustrzanka czy hybryda?
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    u...@g...com napisał(a):

    > No to policzmy dla przykladu:
    >
    > obiektyw 100mm, przeslona 4, ostrzenie na 10m
    > C40D - 1.51m
    > C5D - 2.41m
    >
    > Wiem, wiem ze dla C40D powinno byc l=62.5mm, aby uzyskac to samo w
    > kadrze, ale wtedy nie sa to te same nastawy obiektywu ;)

    Dla osoby, która porównuje lustrzankę z hybrydą znaczenie ma "ten sam
    kadr z tej samej odległości". I przy takiej definicji lustrzanka pozwala
    na uzyskanie znacznie mniejszej GO niż hybryda.

    BTW prawdziwych hybryd dzisiaj po prostu już nie ma. Mam na myśli takie
    z matrycą 2/3".

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 22. Data: 2009-06-09 10:03:49
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    =?UTF-8?B?SmFuIFJ1ZHppxYRza2k=?= <j...@a...net> wrote in
    > BTW prawdziwych hybryd dzisiaj po prostu juz nie ma. Mam na mysli
    > takie z matryca 2/3".
    A ta
    http://www.fujifilm.co.uk/consumer/digital/digital-c
    ameras/d-slr-long-
    zoom/finepix-s100fs/Specs
    sie zalicza juz do historii?

  • 23. Data: 2009-06-09 10:05:13
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Piotr Karocki napisał(a):

    > A ta
    > http://www.fujifilm.co.uk/consumer/digital/digital-c
    ameras/d-slr-long-
    > zoom/finepix-s100fs/Specs
    > sie zalicza juz do historii?

    A tak, masz rację. To jest *jedyna* aktualnie dostępna prawdziwa
    hybryda. Przeoczyłem ją w wyszukiwarce dpreview...

  • 24. Data: 2009-06-09 10:31:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 9 Jun 2009 00:24:58 -0700 (PDT), u...@g...com wrote:

    > Patrz powyzej ;)

    msg-id?

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2009-06-09 10:36:25
    Od: j...@u...at

    > Dla osoby, która porównuje lustrzankę z hybrydą znaczenie ma "ten sam
    > kadr z tej samej odległości". I przy takiej definicji lustrzanka pozwala
    > na uzyskanie znacznie mniejszej GO niż hybryda.

    albo nie pozwala na uzyskanie znacznie wiekszej GO
    to czesciej bedzie wada niz zaleta.

  • 26. Data: 2009-06-09 10:51:57
    Od: Marx <M...@n...com>

    ameras/d-slr-long-

    > A tak, masz rację. To jest *jedyna* aktualnie dostępna prawdziwa
    > hybryda. Przeoczyłem ją w wyszukiwarce dpreview...

    Z tego co kojarze Fuji wycofalo sie z lustrzanek. To o czyms swiadczy :)
    Choc tak po prawdzie Panasonic G1 to tez hybryda (jak sie komus nie
    podoba wymienny obiektyw to zawsze kropelka mozna...i juz hybryda pelna
    geba...)
    No bo co to jest hybryda? Aparat z niewymienna optyka o cechach
    lustrzanki ale bez lustra?
    Marx

  • 27. Data: 2009-06-09 10:58:08
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Marx napisał(a):

    > No bo co to jest hybryda? Aparat z niewymienna optyka o cechach
    > lustrzanki ale bez lustra?

    Hybryda to głupie polskie tłumaczenie dslr-like.

    Dlatego głupie, że tak naprawdę określenie hybryda świetnie pasuje
    dopiero do G1 (ewentualnie sigm DP1), ale już się utarło używać w innym
    znaczeniu.

    BTW G1 stoi na ogół na regałach z lustrzankami. I u Steve'a jest
    oceniony w dziale lustrzanek.

  • 28. Data: 2009-06-09 11:09:25
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jan Rudziński pisze:
> [...]
    > znaczeniu.
    >
    > BTW G1 stoi na ogół na regałach z lustrzankami. I u Steve'a jest

    Gdziekolwiek by nie stal, to lustrzanka nie jest :)
    Marx

  • 29. Data: 2009-06-09 11:39:40
    Od: u...@g...com

    On 9 Cze, 18:31, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > msg-id?

    Nie mam pojecia, uzywam google i tam to jest powyzej. Tylko nie
    spodziewaj sie za wiele ;)

  • 30. Data: 2009-06-09 11:42:53
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 9 Jun 2009 00:01:04 -0700 (PDT), u...@g...com wrote:
> [...]
    [...]
    > No to policzmy dla przykladu:
    >
    > obiektyw 100mm, przeslona 4, ostrzenie na 10m
    > C40D - 1.51m
    > C5D - 2.41m

    Policzyc mozna wszystko. 100mm chyba niespecjalnie znajdziesz w
    jakiejkolwiek hybrydzie, tak jak i obiektywu do lustra co się zacznie
    od 5mm...