  • 1. Data: 2009-06-08 21:36:13
    Temat: lustrzanka czy hybryda?
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Witam. Mam dylemat - czy brac lustro EOS 500D, czy moze wybrac jakas hybryde
    np. Sony.

    Czy moglibyscie mi polecic jakis wysoki model hybrydy - chcialbym porownac
    fotki cos poczytac zanim finalnie zdecyduje./

    z gory dzieki
    pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2009-06-08 22:16:18
    Temat: Re: lustrzanka czy hybryda?
    Od: thearti <t...@p...onet.pl>

    On 8 Cze, 23:36, "mzmich88" <U...@p...fm> wrote:
    > Witam. Mam dylemat - czy brac lustro EOS 500D, czy moze wybrac jakas hybryde
    > np. Sony.

    Mala glebia ostrosci, szybki AF, wysokie uzywalne iso? - to lustro.

  • 3. Data: 2009-06-09 02:22:17
    Od: u...@g...com

    On 9 Cze, 06:16, thearti <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Mala glebia ostrosci ... - to lustro.

    Czy cos sie zmienilo ostatnio w optyce i teraz GO zalezy od body ???

    Pozdrawiam Usjwo.

  • 4. Data: 2009-06-09 03:32:56
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > Czy cos sie zmienilo ostatnio w optyce i teraz GO zalezy od body ???
    To skrót myslowy. Glebia ostrosci ma zwiazek z wielkoscia matrycy.
    Generalnie zana hybryda nie ma tak duzej matrycy jak lustrzanka.

  • 5. Data: 2009-06-09 04:04:39
    Od: u...@g...com

    On 9 Cze, 11:32, "PK" <p...@e...pl> wrote:

    > To skrót myslowy. Glebia ostrosci ma zwiazek z wielkoscia matrycy.

    i rosnie wraz z wielkoscia matrycy

    > Generalnie zana hybryda nie ma tak duzej matrycy jak lustrzanka.

    czyli GO wieksze dla lustrznaki (przy takich samych nastawach
    obiektywu)

    Pozdrawiam Usjwo

  • 6. Data: 2009-06-09 05:03:35
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    mzmich88 wrote:
    > Czy moglibyscie mi polecic jakis wysoki model hybrydy - chcialbym
    > porownac fotki cos poczytac zanim finalnie zdecyduje./

    Ale co chcesz porownac? Jakosc? Nie na tym polega przewaga lustrzanki,
    szczegolnie, jesli nie robisz zdjec w esktremalnych warunkach. Lustro to
    wieksze mozliwosci, ale tez o niebo wiecej okazji do popsucia zdjecia.

    k,

  • 7. Data: 2009-06-09 05:51:14
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    u...@g...com pisze:
    > czyli GO wieksze dla lustrznaki (przy takich samych nastawach
    > obiektywu)

    A nie mniejsza przypadkiem? :-)

    --
    PSYLO

  • 8. Data: 2009-06-09 05:53:22
    Od: Marx <M...@n...com>

    u...@g...com pisze:

    > i rosnie wraz z wielkoscia matrycy

    > czyli GO wieksze dla lustrznaki (przy takich samych nastawach
    > obiektywu)
    a jaki sens brac pod uwage te same nastawy? porownujac w ten sposob nie
    bralbys pod uwage np ISO 3200 lustrzanki bo (zalozmy) kompakt nie ma.
    Marx

  • 9. Data: 2009-06-09 06:04:19
    Od: u...@g...com

    On 9 Cze, 13:53, Marx <M...@n...com> wrote:

    > a jaki sens brac pod uwage te same nastawy? porownujac w ten sposob nie
    > bralbys pod uwage np ISO 3200 lustrzanki bo (zalozmy) kompakt nie ma.
    > Marx

    Chodzilo o prownanie tylko GO!

  • 10. Data: 2009-06-09 06:17:58
    Od: u...@g...com

    On 9 Cze, 13:51, PSYLO <P...@o...pl> wrote:

    > A nie mniejsza przypadkiem? :-)

    Powiedzmy tak wieksze GO dla wiekszej matrycy, nie przesadzajac co ma
    wieksza matryce ;)