  • 1. Data: 2009-06-08 19:51:26
    Temat: [OT] Urzadzenia stacjonarne do ogladania zdjec na TV
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    Witam,

    Ostatnio mialem okazję zobaczyć jak konsola gier Wii fajnie robi w czasie
    rzeczywistym slideshow ze zdjęć i filmów zapisanych na karcie SD wyjętej prosto
    z aparatu. Wyświetla zdjęcia szybko, płynnie, z animacją (coś jak film ze zdjęć
    z Picassy), z muzyczką w tle i z bardzo, ale to bardzo wygodną nawigacją. Szkoda
    tylko, że nie w HD.

    Zastanawiam sie, czy są jakieś stacjonarne urządzenia (tańsze od konsoli gier)
    wyspecjalizowane w wyświetlaniu zdjęć i filmów (z aparatów cyfrowych) na ekranie
    telewizora HD?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2009-06-09 07:26:31
    Od: "Marek Grochocki" <m...@W...net>

    "Latet" <l...@m...pl> wrote in message
    > Zastanawiam sie, czy są jakieś stacjonarne urządzenia (tańsze od konsoli
    > gier) wyspecjalizowane w wyświetlaniu zdjęć i filmów (z aparatów
    > cyfrowych) na ekranie telewizora HD?

    Niektore telewizory same to potrafia.
    Rowniez odtwarzacze DVD z wejsciem na karte maja przeciez ogladanie zdjec.
    No i takie male kombajny multimedialne od Manty, albo Emtec tez powinny to
    potrafic.
    A i tak najlepiej strzelic sobie prostego PC :)

    MARC

  • 3. Data: 2009-06-09 08:14:15
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Niektore telewizory same to potrafia.

    Akurat tego nigdy nie mialem okazji przetestować.

    > Rowniez odtwarzacze DVD z wejsciem na karte maja przeciez ogladanie zdjec.

    Mają, ale jest to żałosne w porównaniu z tym jak zdjęcia (i filmiki) pokazuje
    konsola Wii, a zresztą nawet bez porówywania - jest to żałosne pod kazdym
    wzgledem. Przynajmniej w tych odtwarzaczach (kilkunastu), w ktorych to
    testowalem.

    > A i tak najlepiej strzelic sobie prostego PC :)

    Wlasnie w tym rzecz, aby uniknąć PC ;)

    latet

  • 4. Data: 2009-06-09 08:31:50
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Telewizor :)
    Samsung LE32B650 lub podobne z podpiętym pendrivem albo korzystającym
    przewodowo lub poprzez WiFi z udostępnionych zasobów PC-ta

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4139
    (20090608) __________

  • 5. Data: 2009-06-09 08:58:10
    Od: "kikuko" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Telewizor :)
    > Samsung LE32B650 lub podobne z podpiętym pendrivem albo korzystającym
    > przewodowo lub poprzez WiFi z udostępnionych zasobów PC-ta

    to samo najnowsza Bravia z podpiętym pendivem lub pc z sieci. Obraz
    faktycznie ostry (są szczegóły w światłach i cieniach) - trzeba na manualu
    lekko przekalibrować kolor i ustawić krzywą gamma lub podłączyć kalibrator
    (nie mam i nie wiem czy faktycznie poprawi - zrobiłem to ręcznie) Ustawienia
    fabryczne rypią trochę kolor.

  • 6. Data: 2009-06-09 17:54:32
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

> [...]
    > i nie wiem czy faktycznie poprawi - zrobiłem to ręcznie) Ustawienia fabryczne

    A jak wyglądaja w tych telewizorkach kwestie:
    - szybkości wyswietlania zdjec
    - automatycznego obracania pionowych
    - odtwarzania filmików z aparatów
    - slideshow
    - nawigacja po zdjeciach (podglad minuaturek)

    Dzieki,

    latet

  • 7. Data: 2009-06-10 14:25:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 10:31:50 +0200, kuba_k1 napisał(a):
    > Telewizor :)
    > Samsung LE32B650 lub podobne z podpiętym pendrivem albo korzystającym
    > przewodowo lub poprzez WiFi z udostępnionych zasobów PC-ta

    Jeszcze nie widziałem telewizora/dvd, które by pokazywały zdjęcia w sposób
    akceptowalny (w sensie prędkości wyświetlania)... Do tego warto pamiętać,
    że wtedy z reguły jedyny obsługiwany typ karty to SD :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2009-06-10 18:59:38
    Od: "Marek Grochocki" <m...@W...net>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
    > Jeszcze nie widziałem telewizora/dvd, które by pokazywały zdjęcia w sposób
    > akceptowalny (w sensie prędkości wyświetlania)... Do tego warto pamiętać,
    > że wtedy z reguły jedyny obsługiwany typ karty to SD :)

    Co to znaczy akceptowalny? Maja sie zmieniac co 0.2s, czy wystarcza 3s?
    No i typ karty nie ma wiekszego znaczenia, bo zwykle juz sa gniazdka USB i
    podlaczasz sobie, co ci sie podoba. Odtwarzanie z pendrive, chodzenie po
    katalogach, czy podklad z mp3 tez nei sa problemem. Nawet mozesz sobie wpiac
    telewizor w siec domowa i ogladac z dysku na kompie.

    MARC

  • 9. Data: 2009-06-11 20:28:46
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" <l...@m...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Zastanawiam sie, czy są jakieś stacjonarne urządzenia (tańsze od konsoli
    > gier) wyspecjalizowane w wyświetlaniu zdjęć i filmów (z aparatów

    Wspomniany przeze mnie wcześniej Samsung LE32B650 jak i jego "większe"
    odpowiedniki, zdjęcia wyświetla w formie pojedynczego zdjęcia lub pokazu
    serii zdjęć. Jakość wyświetlanych zdjęć jest znakomita, jak dla mnie lepsza
    niż na monitorze 22' LCD, szybkość więcej niż zadawalająca :), nie ma
    żadnych odczuwalnych opóźnień przy ładowaniu 10-cio megapikselowych zdjęć.
    Zdjęcia wybiera się z żądanego katalogu na kluczu USB - w tym również dysku
    zewnętrznym, są widoczne miniaturki o dobrej jakości. Pokaz można ustawić
    według upodobań: szybkość wyświetlania, rodzaj przejść pomiędzy zdjęciami,
    obracanie itp. Z pamięci zewnętrznej można również odsłuchać muzykę np. mp3
    i obejrzeć film divix i inne formaty.
    Sam telewizorek zdecydowanie polecam :)

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4149
    (20090611) __________

  • 10. Data: 2009-06-18 21:37:46
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    A ja oglądam zdjęcia na plaźmie LG 42PQ3000 (ma wejście USB)

    > A jak wyglądaja w tych telewizorkach kwestie:
    > - szybkości wyswietlania zdjec

    spoko, nie odczuwam opóźnienia

    > - automatycznego obracania pionowych

    obraca automatycznie

    > - odtwarzania filmików z aparatów

    nie wyświetla - model 42PQ6000 ma możliwość wyświetlania filmików ale
    przyrost ceny jest moim zdaniem zbyt duży, żeby za to tyle dopłacać.

    > - slideshow

    robi

    > - nawigacja po zdjeciach (podglad minuaturek)

    mam listę plików , jak po niej chodzę to pojawia się z boku miniaturka
    jednego zdjęcia.

    Dziwna rzecz to fakt, że w trybie oglądania zdjęć nie da się ustawiać
    parametrów wyświetlania TV (kontrast, nasycenie itp.). Musiałem
    zmniejszać nasycenie wsadowo na PC-cie przed zgraniem zdjęć na Pendrivea.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl