-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: lobby oponiarskie dziala
Date: Sun, 29 Jul 2012 13:30:23 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 76
Message-ID: <s...@4...net>
References: <50128c80$1@news.home.net.pl> <juu30o$6rj$1@inews.gazeta.pl>
<juu44r$jr0$1@inews.gazeta.pl> <juu5gc$cft$1@inews.gazeta.pl>
<juv1jk$i1b$1@news.icpnet.pl>
<11gdv1hzo17ur$.m1gpf3p021kb.dlg@40tude.net>
<jv32p9$kp6$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1343561423 6647 82.143.187.50 (29 Jul 2012 11:30:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Jul 2012 11:30:23 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2461393
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 29 Jul 2012 12:20:20 +0200, z napisał(a):
> W dniu 2012-07-28 06:50, J.F. pisze:
>> Nie wiem jak to w niemczech bylo - lobby oponiarskie czy rzeczywista
>> potrzeba, ale nakaz wprowadzili, i to w kilku etapach, wiec moze jednak
>> potrzeba .. a moze jednak potrzeba powiekszenia obrotow :-)
>
> A może po prostu wprowadzić obowiązek na służby :-) doprowadzenie w
> ciągu godziny jezdni do stanu CZARNA :-)
> Głupie? Niedorzeczne? ...
Nierealizowalne. Chyba - bo na pewno bardzo drogie.
zobacz - jesli Niemcy nie potrafili na autostradach, do my damy rade na
wszystkich ?
Utrzymywac sluzby na 1 dzien w roku ?
Predzej sie doczekasz systemy znakow "droga zamknieta" wlaczanych
automatycznie :-)
No i wypadkow nie ubedzie, bo czarna droga pojedziesz szybko, a gdzies tam
gololedz chwyci.
> Poczekajcie jak wprowadzą obowiązek poruszania się samochodem terenowy
> (prawdziwym) Jaki jeszcze absurd POsłowie wymyślą?
Jak bym tam bardzo chetnie powital obowiazkowe badanie przyczepnosci na
sniegu i umieszczanie wyniku na etykiecie i reklamach opony.
Ot, zeby kierowca byl zorientowany co kupuje.
Nawiasem mowiac to od 2013 na etykiecie energetycznej ma byc klasa
przyczepnosci na mokrym, i halas i "zuzycie paliwa".
> PS. Właśnie usłyszałem w TV opinię policjanta że jeśli już to bez
> administracyjnej daty tylko w zależności od warunków bo oprócz
> nadmiernego zużycia zimówek założonych za wcześnie to pogorszy to
> bezpieczeństwo :-).
Kiedy wlasnie zimowki nalezy zalozyc "za wczesnie", a nie dopiero wtedy jak
juz napada. Oczywiscie taka data spowoduje wielkie korki w serwisach ...
albo zbyt na felgi, sprawdzic ktory z poslow produkuje :-)
A co do warunkow ... w Niemczech sie widac nie sprawdzilo, bo po kilku
latach obowiazywania przepisu "samochod musi byc dopasowany do warunkow",
wspomozonych 25eur mandatem za zatarasowanie drogi w zimie i 35eur za
spowodowanie wypadku zima na letnich oponach ... i to mi sie podoba.
tylko ... nie wiem, nadal bylo zbyt niebezpiecznie, czy zyski koncernow nie
wzrosly tak jak zaplacili, bo zaostrzyli tak ze teraz na sniegu trzeba miec
zimowe opony.
Ale tu jest Polska - myslisz ze ludzie beda zakladac ? Najpierw nie trzeba,
a potem jak spadnie - moze nie skontroluja, przeciez nie zostawisz
samochodu :-)
P.S. Jade sobie przez przelecz Okraj. Droga gorska, malo uczeszczana,
nieodsniezana. Jakis duren ustawil nakaz jazdy w lancuchach.
Akurat padalo i droga byla biala. No ale co mi tam beda dyktowac, co to, ja
na swoich nowych calorocznych nie dam dady ? No i przez polowe dalem rade,
czuc ze slisko, ale jednak jechalismy w gore. Nie ja jeden, bo nikt
lancuchow nie zakladal :-)
zrobil sie korek. Na oko - kilkanascie minut co najmniej, w zasadzie
moglbym wyjsc i zalozyc lancuchy skoro i tak stoimy, ale wychodzic z
ciepelka na mroz ? Nie chce mi sie.
Kawalek dalej sie wyjasnilo - stromo, slisko, jedna oska podjechac sie nie
da. No to w bok i zakladam lancuchy ... i tu sie wyjasnila zagadka
wszyskich innych - oni lancuchow nie mieli wcale.
Ale tu jest Polska, kto by sie tam przejmowal nakazem :-)
zreszta popieram, bo skad urzednik za biurkiem moze wiedziec jakie sa
warunki ? Zreszta ten znak jest idiotycznie opisany.
> Ale posłowie tkwią w swoim debilnym uporze i mają nadzieję że wprowadza
> to jeszcze w tym roku.
PO ma doswiadczenie, inni sie 10 lat zastanawiali nad swiatlami, a oni
przepchneli w trzy miesiace :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.12 13:45 RoMan Mandziejewicz
- 29.07.12 20:27 anacron
- 29.07.12 20:34 anacron
- 29.07.12 20:59 Andrzej Lawa
- 29.07.12 21:13 nazgul
- 29.07.12 22:12 J.F.
- 29.07.12 22:30 J.F.
- 29.07.12 22:56 Budzik
- 29.07.12 23:58 Tomasz Pyra
- 30.07.12 00:49 Tomek Kańka
- 30.07.12 01:10 Tomasz Pyra
- 30.07.12 05:44 MarcinJM
- 30.07.12 05:57 MarcinJM
- 30.07.12 13:05 J.F
- 30.07.12 13:27 nazgul
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=