eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodylobby oponiarskie dzialaRe: lobby oponiarskie dziala
  • Data: 2012-07-30 00:49:14
    Temat: Re: lobby oponiarskie dziala
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a)
    > On Sun, 29 Jul 2012 10:18:11 +0200, J.F. wrote:
    >
    >> Dnia Sat, 28 Jul 2012 23:03:48 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>>> Że nie będzie, czy że teraz się wlecze właśnie z powodu radosnej jazdy na
    >>>> letnich oponach, które w takich warunkach wybitnie nie działają?
    >>>
    >>> Kierowcy wloką się nie z powodu opon, a z powodu śniegu - i pewnie nie
    >>> przestaną tego robić nawet jak ich obowiązkowo nawet w kolce.
    >>
    >> Trzeba przyznac ze dobre zimowki na sniegu, przynajmniej na niektorych
    >> gatunkach, trzymaja wrecz rewelacyjnie. nie ma czlowiek ciagot do
    >> nadmiernego zwalniania.
    >> Zas letnie slizgajace sie przy ruszaniu spod zielonego swiatla powoduja
    >> korki.
    >>
    >>> Zwłaszcza że cała masa wlecze się na zimówkach.
    >>
    >> A co maja robic, jak przed nimi sie wloka.
    >>
    >>> Dokładnie tak samo jak wielu zaczyna się wlec jak zaczyna padać deszcz,
    >>> pomimo że nakaz używania opon deszczowych już obowiązuje i raczej wszyscy
    >>> kierowcy je mają.
    >>
    >> Zalezy co nazywasz "wlec". Opony moze i deszczowe, ale przyczepnosc
    >> znacznie gorsza. Ja tam zwalniam profilaktycznie.
    >> I bardzo zle mi sie jezdzi po niemczech wtedy - rzesisty opad, a tu wszyscy
    >> sie uparli jechac po autostradzie 140 ... ale wypadkow nie widac, moze oni
    >> maja racje ?
    >
    > Realne różnice możliwości jazdy mokro/sucho, zwyczajnym samochodem w
    > sytuacji kiedy kierowca wie co robi, można znaleźć np. tutaj:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_test_track#F1_
    drivers
    > Rekord na suchym 1:44.0, na "wet&oily" 1:44.7, opady śniegu to 1:44.9, a
    > "very wet" 1:46.1.
    >

    Trochę upraszczasz.
    To są róznice, ale w gównianym 100-konnym samochodzie. Z każdym kolejnym
    koniem różnica rośnie, a w F1 dochodzi do kilkudziesięciu procent, ale
    tutaj przy odpowiednio dużej wodzie zaczyna przeszkadzać bardzo niskie
    zawieszenie.

    Do tego dochodzi mało repreentatywna próbka kierowców.


    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: