  • Data: 2012-07-30 13:05:45
    Temat: Re: lobby oponiarskie dziala
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomekKańka" napisał w wiadomości grup
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a)

    drivers

    >Trochę upraszczasz.
    >To są róznice, ale w gównianym 100-konnym samochodzie. Z każdym
    >kolejnym
    >koniem różnica rośnie, a w F1 dochodzi do kilkudziesięciu procent,
    >ale

    No powiedzmy ze o takich "gownianych" samochodach mowimy.

    Jestescie pewni ze roznica jest tak niewielka ? Ja tam wiem ze
    awaryjne hamowanie potrafi zaskoczyc i byc nagle ze dwa razy dluzsze,
    a przynajmniej tak sie wydaje.
    Tak samo prawdopodobnie spada przyczepnosc w zakretach, tylko tu
    predkosc do kwadratu, wiec wystarczy 0.7 raza wolniej jechac i
    przyczepnosci starczy.
    A jak nie starczy to poslizg jest dosc zaskakujacy.

    Co innego po autostradach, gdzie te 140 na prostej moze jeszcze
    jeszcze nie powodowac aquaplanningu, a zakrety lagodne.
    Zreszta - skoro na sucho mozna je przejechac 200 i szybciej, to i te
    140 mozna zgodnie z powyzszym. Tylko ja wole nie wypasc z zakretu przy
    140 na zwyklej drodze, a nie na szerokim pustym torze.

    P.S na Lianie bylo troche gorzej 1:46.7 najlepszy czas, 1:51.5
    najlepszy "wet", 1:53.0 najlepszy "very wet".

    PPS ... aaa - no i w sumie ja na czas nie jade, wiec nie widze sensu w
    deszczu co chwile rozpedzac sie na maksa, zeby potem przed kazdym
    zakretem ostro hamowac. Szczegolnie ze inne samochody przeszkadzaja
    :-) Wiec moze tu sie kryje roznica.
    I jeszcze dodatkowo - nie mam calej szerokosci toru do dyspozycji,
    musze tak jechac zeby sie nie poslizgnac o wiecej niz metr w bok, bo
    wiecej grozi kolizja.

    J.