eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetlaptop na lata › Re: laptop na lata
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: laptop na lata
    Date: Mon, 9 Feb 2009 22:14:54 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 28
    Message-ID: <gmq67q$ffu$1@opal.futuro.pl>
    References: <e...@4...com>
    <gmncqj$7ch$3@news.interia.pl> <gmnfc9$k75$1@news.onet.pl>
    <gmnhbj$gk9$1@opal.futuro.pl> <gmnlfb$76s$1@news.onet.pl>
    <gmon0v$r5c$1@news.task.gda.pl> <gmpqud$qvf$1@opal.futuro.pl>
    <gmq2as$l3o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-81-219-148-8.devs.futuro.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1234213946 15870 81.219.148.8 (9 Feb 2009 21:12:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Feb 2009 21:12:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1141929
    [ ukryj nagłówki ]

    > Niestety kolego jest nieco inaczej bo firma od której kupisz laptopa
    > zagwarantuje ci że te 10% jej udziału w produkcie jest najwyższej jakości,
    > nie zagwarantuje ci zaś tego że dysk, napęd, czytnik kart, karta sieciowa
    > wifi, pamięc etc etc jest równie dobra.
    >

    oczywiscie, o ile pamietam serwery IBMa swego czasu mialy niezle problemy z
    dyskami Hitachi itd itp.
    ale tutaj o ile dobrze widze jest znany problem z tymi dyskami w tym modelu,
    wiec sprawa jest oczywista.
    nie kupowac tego modelu z tym dyskiem i jest to jakis sposob na unikniecie
    problemu.
    a dokupywanie gwarancji do tego notebokka z tym dyskiem to jak pudrowanie
    syfa, chroni przed efektem koncowym a nie przed przyczyna

    > Podsumowując rozwiązanie Della jest własnie krokiem ku zagwarantowaniu
    > userowi mozliwie komfortowego i nieprzrwanego korzystania ze sprzętu bo ?
    > bo inaczej dziś się nie da :-)

    gwarancja to jedno a awaria to drugie. jesli wiemy ze dany element jest
    wadliwy to oczywistym jest ze sie go nie kupuje a nie doplaca do gwarancji
    zeby miec wymiane za "darmo" jak sie zepsuje.

    --
    pzdr
    piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: