  • Data: 2009-02-09 21:38:05
    Temat: Re: laptop na lata
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:

    > oczywiscie, o ile pamietam serwery IBMa swego czasu mialy niezle
    > problemy z dyskami Hitachi itd itp.
    > ale tutaj o ile dobrze widze jest znany problem z tymi dyskami w tym
    > modelu, wiec sprawa jest oczywista.
    > nie kupowac tego modelu z tym dyskiem i jest to jakis sposob na
    > unikniecie problemu.

    Tego modelu to znaczy którego? Wiem, że te Samungi przewijają sie w
    XPS-ach, Studio, Inspironach, Vostro i kto wie jakich jeszcze. Jeszcze
    niedawno, nie wiem jak jest teraz, w obrębie jednego modelu dyski o
    różnych pojemnościach pochodziły od różnych producentów, więc to nie
    jest tak hop siup powiedzieć, który model ma bubla ;-)

    --
    tbr