  • Data: 2009-02-10 04:38:24
    Temat: Re: laptop na lata
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Feb 2009 08:11:31 +0000 (UTC), "barum"
    <b...@g...pl> wrote:

> [...]

    calkiem ciekawa dyskusja.
    no to juz spiesze z wyjasnieniami. ten laptop nie jest dla mnie, a dla
    osoby, ktora nalezy do tych, ktore okreslam, ze bez wielkich staran
    potrafia zepsuc kamien. oczywiscie powinienem mu polecic jakiegos
    toughbook'a, ale one swoimi cenami wykraczja raczej poza budzet tej
    osoby.
    wybralem te, ktore wybralem bo wydawaly mi sie niezlym balansem
    pomiedzy funkcjonalnoscia, wytrzymaloscia i walorami estetycznymi
    toughbookopodobnych i przecietnych lapkow..
    na dysk SSD zdecydowalem sie dlatego, ze osoba ta notorycznie morduje
    przenosne dyski twarde. podejrzewam, ze je po prostu upuszcza, albo
    potraca w czasie pracy. oczywiscie mowi, ze nic takiego nie robi i za
    kazdym razem widze te oczy spaniela. dlatego sadze, ze laptop
    wyposarzony w taki dysk wytrzyma w takich warunkach dluzej.
    dlatego wlasnie wole SSD w tym wypadku. <rs>