  • Data: 2009-01-22 05:58:39
    Temat: Re: lampowe stereo
    Od: Tomasz Szczesniak <t...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 23:39:10 +0100 na fali pl.misc.elektronika stacja
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> nadala:

    > Bez przesady - zanim zaczęła się posierpniowa zadyma to można było
    > spokojnie kupić. Ceny były tak zaporowe, że osiągnięto w miarę
    > równowagę między podażą a popytem. Meluzyna kosztowała bodaj 9000 PLN
    > bez kolumn, co dawało 3 ładne pensje.

    Ale ja mówię o sprzęcie który zakończł życie na etapie prototypu, albo
    nawet wcześniej. I to nie tylko elektronika, ale i AGD i maszyny
    i samochody i inne, ogólnie technika.

    > Koncerta ubił brak popytu spowodowany zaporową ceną. Na dokładkę
    > naprawdę trudno było o szpule do niego - zastosowano jakiś
    > pseudoprofesjonalny system, z niczym niezgodny. W Polsce do dzisiaj
    > używa się nadal magnetofonów studyjnych bezszpulowych, z prędkością
    > przesuwu 38.1 cm/s - Koncert miał max 19.05 cm/s i nietypowe szpule.
    > Koncert ze zwykłymi, plastikowymi szpulkami 18 cm wyglądał po prostu
    > żenująco.

    Koncerty które ja widziałem mogły używać normalnych szpul.
    Nie był to magnetofon profesjonalnym ale wysokiej klasy domowy
    (choć spotkałem się z określeniem półprofesjonalny w odniesieniu do
    Konderta). Niestety mnóstwo części miał importowanych ze stery walutowej
    to szybko został ubity (a że drogi był to fakt).

    --
    Tomasz Szczesniak

    t...@s...pl
    FIDO: 2:480/127.134 HYDEPARK moderator