-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: ladowanie akumulatora zima
Date: Sat, 4 Feb 2012 23:31:01 +0100
Organization: Aleuania-Pueruania
Lines: 33
Message-ID: <jgkbja$ghe$1@inews.gazeta.pl>
References: <a...@4...com>
<4f2c4cd8$1@news.home.net.pl>
<0...@4...com>
<4f2d83f6$1@news.home.net.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328394666 16942 83.151.39.26 (4 Feb 2012 22:31:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Feb 2012 22:31:06 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
X-Priority: 3
X-User: eneuell
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:625139
[ ukryj nagłówki ]
"Jarosław Sokołowski" s...@f...lasek.waw.pl
> by rozrusznik zakręcił jak fryga. Nie podejrzewam, by mu
> ten prostownik wtłoczył dużo elektronów.
Może wtłoczył dużo dziur. ;)
> Ale wystarczyło, że go trochę podgrzał, choć
> na pewno nie do +6°C. Nie było to działanie po próżnicy
A, to co innego, skoro próżnicy też nie tłoczył. ;)
> (a ja przewidywałem taką reakcję).
IMO takich akumulatorów nie należy ładować zbyt ochoczo ;) w niskich
temperaturach, ale nic mi nie wiadomo o tym, jakoby nie dawały się
ładować, gdy ich temperatura spada poniżej +6°C. Im jest mocniej
rozładowany w tym wyższej zamarza -- a do naładowania trzeba rozmrozić. :)
Gdyby nie dawały się ładować, nie można by było jeździć nie tylko zimą,
ale i jesienią. :) Ja często miałem taki, który zimą starczał na jeden
zaledwie rozruch. Po uruchomieniu trzeba było przejechać około 10 km,
aby był gotowy do następnego rozruchu. (około -- promień tego koła duży,
bo wszystko zależy od temperatury otoczenia, temperatury silnika,
temperatury akumulatora...)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.12 22:42 L501 aneryS
- 04.02.12 22:50 L501 aneryS
- 04.02.12 23:12 L501 aneryS
- 04.02.12 23:22 L501 aneryS
- 04.02.12 23:40 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.02.12 00:02 Jarosław Sokołowski
- 05.02.12 00:03 RoMan Mandziejewicz
- 05.02.12 00:05 RoMan Mandziejewicz
- 05.02.12 00:17 L501 aneryS
- 05.02.12 00:25 L501 aneryS
- 05.02.12 01:26 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.02.12 01:26 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.02.12 11:08 L501 aneryS
- 05.02.12 11:21 L501 aneryS
- 05.02.12 13:22 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=