  • Data: 2012-02-05 00:17:02
    Temat: Re: ladowanie akumulatora zima
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jgkfli$s4j$1@inews.gazeta.pl...

    > "L501 aneryS" 4f2dbdca$...@n...home.net.pl

    > Nie znasz się. Wtłacza w próżnię... Ponoć niejeden
    > polityk tak czyni -- wtłacza jakiś naród w próżnię. ;)

    Ano taaak!! Taka ewentualność nie przszła mi do głowy :) Ale, ja po prostu
    ie poważam polityki, głosuję od daawna "przeciw", głównie po to, aby
    wiedzieć z ktorej strony mnie wydymają :)

    > Bo po nagrzaniu mogą być przeładowane?

    Raczej bym postawił na to, co może się stać, jeśli w jednym miejscu lokalnie
    się podgrzeje, a w innym nie...

    > Bo woda istotnie rozsadza, ale czy elektrolit tak samo lub podobnie?

    Straszono, że jak rozładowany, to tak. Może naładowany jakoś "wchłonie" to,
    co wynika z rozszerzalności wody przy krzepnięciu? Pomijając, że stanie się
    to w niższej temperaturze...

    > O 30°C ma się rozgrzać? :) Dwa lata temu wyjechałem poza Białystok.

    Gdzieś mi się szlaja taki ruski wynalazek, "elektrokipiatilnik",
    konstrukcyjnie jest to więzienna buzała, a moc 750 podobno. Od razu po
    właczeniu pojawiają się lokalne miejsca, gdzie woda jest wyraźnie zagrzana,
    może w aku jest podobnie? Nadmiernynprad w tym momencie mógłby wywołać
    lokalne przeładowa ia, co dobrze trwałłości płyt nie wróży.

    > Łącznie przejechałem około 250 km, co najmniej 6 razy uruchamiałem
    > silnik, tempriczer spadł do -25°C, światła świeciły przez kilka godzin,
    > szyba grzała, radio grało... Raczej ładowanie było. :)

    W komorze silnika raczej ciepło jest przy pracy, więc jak sie to wszystko
    rozgrzeje, to czemu nie miao być tych moich 6 stopni?

    > Tej zimy tak daleko ;) nie jechałem, ale przed laty zimą jeździęłm
    > długo i krótko (częste starty) i jakoś rewelacji (tych, o których
    > piszesz) nigdy nie było.

    Hmm... bo ja wiem... może dogrzewało po kawałku... a moze zmieniło się w
    technologii coś, dzięki czemu ogra icze nie nie występuje?

    > Zabawne -- ja bym musiał przestać pisać... ;)

    Każdy ruch palcem (środkowy) BOLI...

    > Ja nawet z otwartą ranką (niemal kością na zewnątrz) zmywałem talerze
    > w wodzie z Ludwikiem. Nie raz, nie dwa, nie tydzień, ale miesiącami... :)

    Rozum iem, nie wiem jednak, czy lekarz by to poparł. Ale spoko, mie nic do
    tego.