  • Data: 2012-02-04 22:50:55
    Temat: Re: ladowanie akumulatora zima
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3248111226$20120204203647@squadack.com...

    > Kompromitujesz się.

    Brakujme ci admi nowania na elektrodzie, co? Ty się kompromitujesz swoim
    zachowaniem, jużwielu ci zwracało uwagę.
    No popaczpan, usenet medium demokratyczne, jesteś w mniejszo,ści. Idź się
    pani poskarż.
    Bodajżem kotarbińsi (nie mam pewnościo) powiedział, ze wiedza nie warunkuje
    madrości. Wida,ć miał rację. Wiedzę masz, niewątpliwie ogromn,a, od mojej
    wielokroć większ,ą, temu nie przeczę. Ale twoje podej,scie do kogoś, to
    skandal. Nie lepiej powiedzie,c kilka słów - "nie masz racji ze swoi i 6
    stopniami, sprawdź w necie". Było by pokojowo, ja by sprawdził. I
    doszukałem się tego - temperatura elektrolitu 5-40 stop i:
    http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/akumulato
    ry.html pzewinąć na
    koniec.
    Mnie w szkole o tym uczono, więc mże trochę grzeczniej, ojciec?

    (przepraszam za literówki - mam poranione po wypadku palce i jest mi trudno
    pisać, czy poprawiać napisane)