  • Data: 2012-02-05 01:26:23
    Temat: Re: ladowanie akumulatora zima
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "L501 aneryS" 4f2dcc79$...@n...home.net.pl

    > Każdy ruch palcem (środkowy) BOLI...

    To nie ruszaj. ;) Normalne rany goją się szybko.
    Ja miałem nienormalną. :) Skóra była stale rozcinana
    od wewnątrz nieprawidłowo zrośniętą kością. :)

    Teraz mi pęka skóra sąsiedniego palca -- kłopoty
    poopatrunkowe związane z zerwaniem ścięgna.

    I nie marudzą, choć kupiłem 3 rękawiczki lateksowe. :)
    Miałem sprzątać -- kibel itp... Ale nie mogę, bo jest
    silny mróz i duchowni nie chcą przeklinać mnie, a bez
    tych przekleństwa słabo mi idzie...

    Normalnie przeklinają, ale teraz chamy boją się silnego
    mrozu, więc nie chcę zadzierać z Bogiem...

    Ja tam jestem cierpliwy, ale jeśli nie zaczną wkrótce
    swego normalnego :) chóru:

    -- Idź Eneuel, sprzątać kible!!!

    to będzie u mnie krucho...

    Dobrze, że choć nie brakuje chętnych do przeklinania typu:

    -- Zesraj się Eneuelu!!!

    -=-

    Gdyby moje akumulatory bałaby się zimna tak, jak boją się zimna
    duchowni KRK -- byłoby krucho. :) Na szczęście chyba tylko w Twojej
    wyobraźni akumulatora nie można naładować, gdy jest zimno. :)

    -=-

    Skuteczność na mrozie ...

    Rozruch zimnego silnika na mrozie to wyzwanie dla każdego akumulatora.
    W temperaturze -18°C rozporządzalna moc rozruchu akumulatora stanowi
    60% mocy przy temperaturze 0°C. Z kolei w tej samej temperaturze silnik
    do skutecznego rozruchu potrzebuje 135% mocy rozruchu z temperatury 0°C.
    Dzięki wykorzystaniu poprawiającej przewodność urządzenia technologii
    PowerFrame akumulator Bosch nawet w skrajnie niskich temperaturach jest
    w stanie dostarczyć silnikowi odpowiednią ilość energii niezbędnej do
    skutecznego rozruchu.

    http://www.akumulatorybosch.pl/wymaganiastojaceprzed
    akumulatorami.php

    --