-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet
.pl!.POSTED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: ladowanie akumulatora w samochodzie
Date: Fri, 07 Jan 2011 00:10:23 +0100
Organization: -
Lines: 41
Message-ID: <n...@4...com>
References: <ifrehg$llt$1@news.onet.pl> <2...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1294355418 872 82.143.187.50 (6 Jan 2011 23:10:18 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Jan 2011 23:10:18 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:602490
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 04 Jan 2011 02:30:53 +0100, kogutek wrote:
>Żeby przy -20 silnik zapalił jak latem to trzeba mieć
>1. pelnosprawny silnik.
>2. wyreguloany ospzręt.
>3. pełnosprawny akumulator.
>4. pełnosprawny rozrusznik.
>Jeśli sa spelnione te 4 punkty to silnik odpala od pierwszego zakręcenia.
Co do pkt.3 sie mylisz.
A co do 2 .. teraz juz nie ma co regulowac.
>Przy
>prawidlowo podlączonej instalacji podgrzewania parownika i przy użyciu
>odpowiedniego plynu parownik nie ma prawa zamarznąć przy -20 stopniach.
No coz, moj rzech ponizej -15 zapalal, ale gasl po 100m. A potem dlugo
nie chcial odpalac i sie przydawal pkt.3
>Grzalki
>potrzebne są w rzęchach. W pełnosprawnym samochodzie nic nie dają. Efekt
>cieplego powietrza na szybę przy -20 nie istnieje. Pompa przez maly obieg i
>nagrzewnice przewali kilka litrów podgrzanych maksymalnie o kilka stopni. Przy
>mocy nagrzewnicy w granicach kilku kilowatow i wlaczonym wentylatorze
>natychmiast wystygnie. Zakladanie grzalek zwyczajnie nie ma sensu.
Z jednej strony cos w tym jest, z drugiej - Szwedzi maja inne zdanie.
>A tak przy
>okazji. Od dzisiaj jedzże na plynie skladającym się z ponad 90% glikolu i
>niecalych 10% tego co zostalo po spuszczeniu plynu. Jest idealnie. Silnik grzeje
>się dwa razy szybciej niż na typowym plynie. Fizyka to fizyka, jej się nie da
>oszukać. Jak coś ma dwa razy mniejsze cieplo wlasciwe niż woda to i dwa razy
>szybciej sie grzeje.
Ale obok jest jeszcze 100kg metalu.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.11 23:33 kogutek
- 07.01.11 00:08 Jarosław Sokołowski
- 07.01.11 00:57 kogutek
- 07.01.11 01:12 Michoo
- 07.01.11 14:14 Jarosław Sokołowski
- 07.01.11 18:18 Michoo
- 07.01.11 19:07 J.F.
- 07.01.11 19:21 Jarosław Sokołowski
- 07.01.11 19:49 Adam Dybkowski
- 07.01.11 19:57 Adam Dybkowski
- 07.01.11 20:04 Padre
- 07.01.11 20:38 Jarosław Sokołowski
- 07.01.11 20:51 Desoft
- 07.01.11 13:45 Adam Dybkowski
- 07.01.11 22:41 Adam Dybkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=