  • Data: 2011-01-07 18:18:15
    Temat: Re: [ot]ladowanie akumulatora w samochodzie
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2011 14:45, Adam Dybkowski pisze:

    > A to problem zrobić takiemu audiomaniakowi ślepy test kilku różnych
    > kabli głośnikowych, podłączonych w różnych kierunkach? Ze statystyki
    > wyjdzie, czy słyszy, czy tylko ściemniał.
    Nie rozumiesz - widzi, słyszy, czuje się mózgiem.

    Czarnych kropek tu nie ma, ale będziesz je _widział_:
    http://www.sharenator.com/Optical_illusions_1/

    Tak samo uszy audiofila nie odbierają innego dźwięku po podłączeniu
    kabla za 4 tysiące, ale jeżeli _wie_ o tym kablu to jego mózg będzie
    słyszał "lepszy" dźwięk. Nie znaczy to przecież, że kłamie (chociaż tacy
    pewnie też są).

    Michoo