  • Data: 2011-01-07 19:07:32
    Temat: Re: [ot]ladowanie akumulatora w samochodzie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 07 Jan 2011 15:55:48 +0100, Adam Dybkowski wrote:
    >BTW: W wyższość dobrych kabli HDMI nad najtańszymi marketowymi nie
    >wierzyłem do momentu poczytania samej specyfikacji HDMI 1.3 i ujrzenia
    >oscylogramów - czyli jak dla mnie argumentów całkiem obiektywnych.

    Ale co innego kabelek na 1GHz, a co innego glosnikowy ze strzalka.

    A tak swoja droga .. byly te rozne skretki ethernetowe przed laty,
    i ma ktos doswiadczenie - bo wydaje mi sie ze dawniej byly watpliwosci
    czy 100Mb/s po nich pojdzie, a dzis idzie 1GB/s po tych samych
    kabelkach ..

    >Problemy po stronie analogowej przekładają się na przekłamania kolorów
    >pikseli w odbiorniku. Kodowanie nadmiarowe 8->10 bitów nie ze wszystkim
    >sobie poradzi.

    Ono chyba nawet nie jest korekcyjne tylko do kodowania zegara sluzy.

    J.