    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ladowanie akumulatora w samochodzie
    Date: Tue, 04 Jan 2011 02:09:07 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    zaporozec

    > Pewien jesteś że garbus nie miał (w razie zgłoszenia takiej potrzeby

    > przez użytkownika) dodatkowego grzania? Nazwa Eberspächer mówi ci coś?

    > Ta firma dla VW od zawsze robiła dedykowane nagrzewnice. A Wania Prinz

    > miał benzynową nagrzewnicę seryjnie.

    > --

    > Fatrk

    Za dodatkowa oplatą to w mikrusie by zalozyli silnik od samolotu. Rozumiesz
    pojecie czesto i prawie wcale. nosorożec byl wyjątkiem. Wyjątek to nie często.
    Garbus miał ogrzewanie cieplym powietrzem pobieranym z ukladu chlodzenia
    silnika. Maluch tez tak miał. Trabant był grzany cieplym powietzrem z silnika
    dogrzewanym na tłumiku. Do trabanta też była dedykowana nagrzewnica na benzyne.
    Ale w zyciu jej na oczy nie widzialem. Nie byla montoana seryjnie.