  • Data: 2011-01-06 21:05:09
    Temat: Re: ladowanie akumulatora w samochodzie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Padre napisał:

    > Ty jesteś teoretykiem, ja korzystam z grzałki i jestem zadowolony
    > szczególnie że mam samochód z silnikiem gaźnikowym i LPG 1 generacji.
    > Moje auto ma 20 lat i jest w pełni sprawne (jeżdżę nim od 16 lat a
    > wydaje pieniądze na jego serwis bo go lubię i nie zamierzam się pozbywać
    > tak długo aż wytrzyma silnik) i wolałem wydać 150zł na grzałkę żeby mieć
    > większy komfort w mroźne dni niż wydać kilka/nascie/dziesiat tysiecy na
    > zmiane samochodu.

    Właśnie o to chodzi Szwedom czy innym podbiegunowym mieszkańcom -- silnik
    od częstego zapalania na tęgim mrozie bardzo szybko z pełnosprawnego
    staje się starym rzęchem. Oni tego doświadczyli, więc w sprzedawanych
    tam samochodach grzałki montują już w fabryce. I mimo tego, że taki
    samochód prosto z fabryki i tak zapala od pierwszego zakręcenia, ludzie
    jednak wolą korzystać z podgrzewania przed uruchomieniem rozrusznika.

    Jarek

    --
    Chciałbym, żeby moje piosenki przetrwały tyle czasu,
    ile przeciętne volvo. Czyli około 30 lat.