eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaladowanie akumulatora w samochodzieRe: ladowanie akumulatora w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ladowanie akumulatora w samochodzie
    Date: Sun, 02 Jan 2011 00:08:54 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 48
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    References: <ifo904$tv6$5@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1293923335 20274 213.180.130.18 (1 Jan 2011 23:08:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Jan 2011 23:08:55 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 46.113.63.50, 10.174.28.51
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101203 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.6.13
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:602136
    [ ukryj nagłówki ]

    > W dniu 01-01-2011 22:41, kogutek napisał/a:

    >

    > >

    > > Nie mogą ulec tylko na pewno ulegną uszkodzeniu. Raptem jest to jeden element,

    > > pompa wody. Reszta przetrzyma. Niektóre samochody terenowe mają na ta

    > > okoliczność możliwość poluzowania paska klinowego napedzającego pompe wody i

    > > wentylator. Co prawda jest to robione z eby nie uszkodzić wentylatora po

    > > wjechaniu do glębokiej wody. Ale awaryjnie można użyć kiedy uklad byłby zalany

    > > tylko glikolem i zamarzł przy -12 stopniach. Cala dyskusja o rozwalaniu bloku w

    > > wypadku zamarzniecia i koniecznosci stosowania grzalek nie ma sensu.

    >

    > Grzałki (i inne układy podgrzewające) pomagają w rozruchu zimnego

    > silnika - nawet takiego, którego układ chłodzenia jest napełniony płynem

    > niezamarzającym, więc w warunkach arktycznych ich stosowanie może być

    > uzasadnione.

    > Weź też pod uwagę, że w zamarzniętym silniku olej też zmienia swoją

    > konsystencję i układ smarowania może mieć bardzo duży problem ze

    > spełnianiem swojej funkcji przez długi czas po odpaleniu bardzo zimnego

    > silnika.

    >

    > --

    > Cz.

    Jaką moc mają te grzałki?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: