eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaladowanie akumulatora w samochodzieRe: ladowanie akumulatora w samochodzie
  • Data: 2011-01-03 00:57:05
    Temat: Re: ladowanie akumulatora w samochodzie
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > W dniu 2011-01-01 19:47, k...@v...pl pisze:

    >

    > > Na wypadek zamarzniecia płynu chłodzacego używa się płynow zamarzających w

    > > niższych niż oczekiwane temperaturach.

    >

    > i oczywiście nie słyszałeś o przypadkach, gdy użytkownik po wycieku

    > płynu chłodzącego zamiast dolania płynu chłodzącego nalał wody..

    >

    > > Lepiej niż grzalki w silniku.

    >

    > grzałka w bloku silnika ma zupełnie inne zadanie

    >

    > --

    > Pozdr.

    > Michał

    Jasne ze ma. Takie samo jak magnetyzery do paliwa. Wydusić kasę z głupkow. 450
    watów nagrzeje przy -25 blok że będzie parzył. Jak odpalisz silnik co ma 4
    cylindry to żeby się zimny sam kręci potrzebuje z 5 kilowatów. Sprawność ma
    wtedy taki silnik trochę lepszą od żarowki. Z 5 razy tyle co rozwija mocy idzie
    na grzanie. Reszta ciepla rurą wydechową grzeje planetę Kumasz, to jest z 25
    kilowatów. I jakoś się w mgnieniu oka nie chce zagrzać. Niedawno bylą dyskusja
    czy cokolwiek jest wart termowentylator samochodowy o mocy 150 watów. Wszyscy ze
    nie że lipa. Ciepło wlaściwe powietrza jest tylko trochę większe od mieszanki
    żeliwa, aluminium i wody z glikolem. Tamte razem do kupy będą mialy z 700J/kg x
    K. A powietrze ponad tysiąc. Tylko że też na kilogram. Porownaj gabaryty
    kilograma powietrza i kilograma żeliwa. Niektorzy walnięci piszą że odkąd
    zainstalowal grzałkę w bloku to wsiada i ma ciepło w samochodzie. A to gówno
    prawda. Bo jak by to byla prawda to ta nagrzewnica co ma 150W po 10 sekundach by
    oczy wysuszała w samochodzie. Zalącz taką 450 watową grzalkę na godzinę. Wpompuj
    0,45 kWh w 100 kilo żeliwa, aluminium i płynu chlodzącego. Na dodatek uwzględnij
    że w ukladzie ciecz bęzdie krążylą grawitacyjnie przez nagrzewnice i chlodnicę,
    bo takie są prawa natury. I sam sobie odpowiedz jakie może spelniać zadanie.
    Chyba tylko takie ze elektrownia sprzedalą trochę prądu co poszedl w pizdu.
    Chyba że instrukcji montażu grzałki jest napisane że trzeba dokupić ze 20
    opakowań pianki i po zamontowaniu grzalki zrobić pod maską równo z klapą. To co
    wyleci dolem samo się powyciera w czasie jazdy. Wtedy ma szansę działać. Jak by
    450 atów mialo cokolwiek zrobić to co za problem wsadzić w samochod akumulator
    trakcyjny 12v 50Ah. Żeby był tylko do grzalki. prawie 100% użytkownikow
    samochodow odpala auto bardzo systematycznie. Jak do pracy jadą. To czasowy z
    ustawioną godziną włączenia grzałki. W takim akumulatorze 0,6 kWh można mieć.
    Calkowicie wystarczy na grzalkę 500W na godzinę.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: