  • Data: 2011-01-03 00:19:04
    Temat: Re: ladowanie akumulatora w samochodzie
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tylko że IMHO wszystkie te samochody poza zaporożcem miały silniki

    > chłodzone cieczą, a jedyny zaporożec powietrzem. Korbę zaporożec też

    > miał, no i ręczną pompkę paliwa na wszelki wypadek.

    > --

    > Pozdr.

    > Michał

    Pompka nie byłą na wszelki wypadek. Warszawa miała ręczną pompkę. I wszystkie
    radzieckie samochody. Na tej ręcznej pompce nie dało się jechać. To było tylko
    na wypadek gdy samochód dlugo stał i wyparowało paliwo z gażnika. Albo zabrakło
    paliwa. Żeby nie męczyć akumulatora i rozrusznika zanim napompuje paliwa do
    gaźnika.