  • Data: 2014-02-01 12:07:46
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >>> 60 0,83 90,0 45,0
    >>> 70 0,71 114,5 50,4

    > Na 50 metrach to mozna zsychronizowac kablem, radiem, podczerwienia.
    > Ale i to moze zawiesc ..

    > Sens to ma raczej na dlugosci wioski, a to raczej 1-2 km.
    > Wtedy z jednej strony chroni cala wioske, a z drugiej ... np przejscia
    > pod szkola wcale nie chroni :-)

    A dlaczego na długośc wioski a juz np. prosty 10 km odcinek miedzy wioskami
    to juz nie?

    > Na dluzszych odcinkach zwyklych drog nie ma sensu - srednia i tak
    > wychodzi 70-80 :-(

    Wychodzi 70-80 bo ludzie jada ostroznie.
    Jak bedzie jechał jakis zapierdzielaka to mu nagle wyjdzie 130.

    W sumie ciekawe byłoby wychwytywanie anomalii.
    Jada auta, wszyscy maja srednia 70-80 a nagle jeden wyskakuje 110.

    > Na bramkach autostrad moze by i mialo, ale po co - tam szybko jadacych
    > malo, i nie stanowia wiekszego zagrozenia ...

    Nie kpij z władzy, która niebezpieczenstwo tu widzi i regularnie na
    bramkach suszy.
    A gdzie to niebezpieczenstwo? Mnie nie pytaj...