  • Data: 2014-02-01 11:59:16
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Jan 2014 15:54:11 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    Na 50 metrach to mozna zsychronizowac kablem, radiem, podczerwienia.
    Ale i to moze zawiesc ..

    > Ale odcinkowe pomiary to chyba nie beda na 50 metrach tylko np. na 5
    > kilometrach bardziej? Albo jeszcze na dłuższych odcinkach?
    > Przyznaje, ze tak rozumiałem sens takiego rozwiazania.

    Sens to ma raczej na dlugosci wioski, a to raczej 1-2 km.
    Wtedy z jednej strony chroni cala wioske, a z drugiej ... np przejscia
    pod szkola wcale nie chroni :-)

    Na dluzszych odcinkach zwyklych drog nie ma sensu - srednia i tak
    wychodzi 70-80 :-(

    Na bramkach autostrad moze by i mialo, ale po co - tam szybko jadacych
    malo, i nie stanowia wiekszego zagrozenia ...

    J.