  • Data: 2014-02-01 16:14:02
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Feb 2014 11:07:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A dlaczego na długośc wioski

    Bo "zabezpiecza" cala wioske.

    >a juz np. prosty 10 km odcinek miedzy wioskami to juz nie?

    Patrz nizej :-)

    > Wychodzi 70-80 bo ludzie jada ostroznie.

    Bo jada ciezarowki, czasem traktory, no i tacy "ostrozni", a za nimi
    dluga kolumna tych co by chcieli szybciej, ale nie moga ...

    > Jak bedzie jechał jakis zapierdzielaka to mu nagle wyjdzie 130.

    Nie wyjdzie, zawsze sie znajdzie jakis kapelusz :-(

    > W sumie ciekawe byłoby wychwytywanie anomalii.
    > Jada auta, wszyscy maja srednia 70-80 a nagle jeden wyskakuje 110.

    Nie da rady. Chyba ze samolotem. Skoro juz sa "wszyscy", to zanim ich
    wyprzedzi ... i bedzie mial 80, gdy inni maja 70.
    A nawet jak bedzie mial 110, to co to za mandat :-)

    Aczkolwiek ... jak sie postawi kamerki na poczatku i koncu kazdej wsi,
    to bez problemu mozna mierzyc i miedzy wsiami ..

    > Nie kpij z władzy, która niebezpieczenstwo tu widzi i regularnie na
    > bramkach suszy.
    > A gdzie to niebezpieczenstwo? Mnie nie pytaj...

    Ale to na bramkach, tu sie pisze o odcinku miedzy bramkami :-)

    Nawiasem mowiac podobna zasada - trzeba naprawde szybko jechac i nie
    tankowac po drodze, zeby sie na mandat za srednia zalapac. 150 to
    sporo.

    J.