    From: Matusz <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: kupilem dzisiaj statyw
    Date: Sat, 14 Nov 2009 10:11:55 -0800 (PST)
    <hdltb8$7oi$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <4...@d...googlegroups.com>
    <e...@m...googlegroups.com>
    <4...@w...googlegroups.com>
    <1...@d...googlegroups.com>

    > bezmyslnosc ludzka nie zna granic. a jesli jesli jest jeszcze
    > polaczona z przekonaniem o swojej glebokiej wiedzy to mozna ja nazwac
    > glupota besczelca.

    No cóż. Wiedziałem, że odpowiedź będzie atakiem ad personam. Ale z
    drugiej strony to zdanie jest boleśnie prawdziwe i wiele mówi o
    autorze.

    > skoros taki fachman od statywow to pokaz swoje zdjecia nocne - bo ich
    > nikt nie widzial.
    > Potem pogadamy do rzeczy- zobaczymy kto opowiada androny.

    primo
    Mam opublikowane zdjęcia nienocne robione ze statywu, ale widocznie
    takie się nie nadają.

    secundo
    Nocne też mam.
    Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, że ich nikt nie widział.

    Poza tym. Jam Waści statywu nosić nie godzień.

    Matusz