  • Data: 2009-02-06 09:56:51
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <j...@a...at> napisał w wiadomości
    news:7944e401-40b9-47d3-b6b4-1e53bc169622@40g2000prx
    .googlegroups.com...

    > Kto tak robi?

    Nie mam listy nazwisk ludzi którzy tak robią, ale znam jednego fotografa
    ślubnego który kupił ten obiektyw ze względu na małą GO, a widziałem jeszcze
    kilka podobnych wypowiedzi. Gdyby mnie było stać to tez bym wolał wersję 1.2
    zamiast 1.4

    > chcialbym zobaczyc zdjecia tego artysty,

    A tu już nie pomogę, ale jestem pewien, że na pbase coś znajdziesz.

    > GO nie jest ani wada ani zaleta jest tyko cecha .
    > w niektorych przypadkach swiadomie dazy sie do malej GO
    > w innych swiadomie do duzej GO

    > Ostrosci nigdy za duzo. zawsze popsuc ja mozna.
    > jesli mialbym obiektyw o zbyt duzej GO i mogl ja kontrolowac w
    > wizjerze to zwyczajnie przesunalbym motyw pod koniec zakresu GO i tez
    > bede mial tlo rozmyte.

    A jak chcesz rozmyć i tło i pierwszy plan?

    [ciach]

    > sprawa jest prosta i oczywista. GO jest funkcja 4 zmiennych :
    > odleglosci , ogniskowej , przyslony i zalozonego krazka rozproszenia
    > ( czyli zalozonej dopuszczalnej nieostrosci ) i to cala prawda n.t GO.
    > Wiecej sie powiedziec nie da .
    > to przelewanie z proznego w prozne. I to jest CECHA.
    > a jak ktos manipuluje czyli zmienia te cztery argumenty funkcji to
    > jego sprawa.

    Ja myślę, że wszyscy tu doskonale wiedzą, ze to jest cecha. Problemem jest
    tylko, że ktoś twierdzi, że nie widać różnicy i próbuje tego dowodzić.

    Pozdrawiam
    Winetoo