  • Data: 2012-07-25 11:50:12
    Temat: Re: ktore opony: Barum czy Uniroyal
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 lipca 2012 11:35:04 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:

    > O Barumach nie wiem nic, ale Rain Expert miałem w 2 samochodach. To są opony
    > budżetowe, choć spełniają swoją rolę. Mimo głębokiego i zdecydowanego
    > bieżnika np zimą są bardzo słabe, na śniegu mega śliskie.
    Ale wiesz, ze to sa opony letnie a nie zimowe?
    Bo jesli tak to twoj argument jest zdecydowanie z tylka, lagodnie mowiac.

    > Przyczepność na suchym jest do zwyklej jazdy wystarczająca, choć wcześnie
    > wpadają w poslizg przy jezdzie ekstremalnej. Ale skoro jeździsz spokojnie to
    > nie ma znaczenia.
    To moze powiedz co to jest jazda ekstremalna, zebysmy wiedzieli.

    > Rain Expert to opony których przyczepność jest odpowiedni do ceny. Na pewno
    > nie są to opony świetne (jak np kiedys mialem kilka par Good Year). NIe
    > zużywają się tez jakoś specjalnie szybko. Mogę polecić te opony.
    No co ty?! Przeciez sa do dupy na sniegu!! Sam tak napisales. ;)

    > To są opony budżetowe, więc ocena 5,1/6 wynika wyłącznie z nisko stawianych
    > wymagań wobec tych opon. Nie ma co porównywać do oceny 4,5 opon 2x
    > droższych. I tak będą gorsze.
    No ale jak je porownasz do weza ogrodowego to beda super.

    pozdr
    Bartek