  • Data: 2012-07-25 11:35:04
    Temat: Re: ktore opony: Barum czy Uniroyal
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ad" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:juoa7d$n8b$1@news.task.gda.pl...

    > Skłaniam się ku oponom Barum, ze względu na 100 zł niższą cenę za komplet.
    > Na Oponeo.pl Barum ma oponię 4,8/6 a Uniroyal 5,1/6

    O Barumach nie wiem nic, ale Rain Expert miałem w 2 samochodach. To są opony
    budżetowe, choć spełniają swoją rolę. Mimo głębokiego i zdecydowanego
    bieżnika np zimą są bardzo słabe, na śniegu mega śliskie.

    Przyczepność na suchym jest do zwyklej jazdy wystarczająca, choć wcześnie
    wpadają w poslizg przy jezdzie ekstremalnej. Ale skoro jeździsz spokojnie to
    nie ma znaczenia.

    Rain Expert to opony których przyczepność jest odpowiedni do ceny. Na pewno
    nie są to opony świetne (jak np kiedys mialem kilka par Good Year). NIe
    zużywają się tez jakoś specjalnie szybko. Mogę polecić te opony.

    To są opony budżetowe, więc ocena 5,1/6 wynika wyłącznie z nisko stawianych
    wymagań wobec tych opon. Nie ma co porównywać do oceny 4,5 opon 2x
    droższych. I tak będą gorsze.