    From: reles <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: komputer do 2200, ostatni juz raz - podsumowanie takie
    Date: Sun, 19 Jul 2009 11:22:56 +0200

    Wiesław pisze:

    > Nie wiem jak to policzyłeś, ale mnie w żaden sposób nie wychodzi, choć
    > się bardzo staram.

    Możliwe, nie liczyłem dokładnie. ;-)

    > Można zrezygnować, albo z dwóch dysków lub z połowy pamięci.

    Raczej nie można, to właśnie daje największego "kopa" w planowanych
    zastosowaniach.
    RAID 0 (2 dyski) imo zbyt ryzykowny.
    RAM - Kilka otwartych plików w PS + ID + Acrobat, przeglądarka, poczta
    itd. i 4GB znika.

    > Można zaoszczędzić na tańszej obudowie, choć ta jest bardzo fajna.
    > Delta na allegro kosztuje prawie tyle samo, a ja nie znam tych zasilaczy.
    > Dyski są przykładowe(takie były w Agito)

    Nie bardzo widzę możliwości dalszego oszczędzania.
    Może Goodramy zamiast OCZ - nie wiem jak ddr3, ale PC2-6400 były ok.