  • Data: 2009-08-25 09:13:30
    Temat: Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-08-2009 o 22:45 jar.sem napisał na pl.comp.pecet:

    > Wiem , ze priorytetem jest tutaj praca, ale mam nadzieje , ze i pogram
    > sobie :)

    Pewnie, że da się pograć.

    > Teraz ten RAID 10 - ja rozumiem ze bezpieczenstwo danych, ze jakies tam
    > mirrory i inne takie, co nie kumam.
    > Ale tak sie zastanawiam, po kiego grzyba mi az 2T pojemny dysk (bo to sie
    > sumuje, prawda?) - wystarczylby mi 1T (bedzie dosc-;epiej sobie backupy
    > czesciej robic bede-bo znajac siebie to sie rozleniwie).

    Toż ten RAID jest po to żeby było szybciej RAID 0 i bezpieczniej RAID 1.
    Aby to pracowało, musi być cztery dyski z czego dla Ciebie połowa(1TB).
    Na drugiej połowie jest tworzony obraz pierwszej i nie musisz
    robić żadnych backupów tylko wymieniać uszkodzone dyski :)
    To się nazywa w skócie "komfort pracy".
    To urządzenie - Scythe Hard Disk Stabilizer jest po to, aby zmniejszyć
    wibracje i rezonans z dysków co czasami jest bardzo wskazane. Jeżeli
    sklep jest blisko to może kupić w internecie i im podrzucić aby złożyli?

    Ogólne założenia to: cztery dyski, 8GB RAM 1333, mocny procesor
    dwurdzeniowy.

> [...]
    > 293,87 zł
    > Corsair XMS3 2x2GB 1333MHZ DDR3,CL9 DIMM,XMS3 with Classic Heat Spreader
    > 633,72 zł
    > Dysk Hitachi Deskstar P7K500,3.5", 500GB, SATA/300, 7200 RPM, 16MB cache
    > 751,91 zł
    > C7630110 Cooler Master obudowa komputerowa Centurion 534 Lite czarna (bez
    > zasilacza)193,81 zł
    > Cooler Master wentylator Hyper N520, socket
    > AM2+/AM2/940/939/754/LGA775/LGA1366 121,04 zł
    > Corsair zasilacz CMPSU-550VXEU ATX 550W PFC, EU version 289,87 zł

    Ten jest OK. Do czego ten wentylator Cooler Master Hyper N520?
    Ten procesor jest z wentylatorem.

    --
    Wiesław
    Opera Mail