  • Data: 2009-08-25 09:51:38
    Temat: Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-25 11:46:37 +0200, Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> said:

    > Dobrze by było, abyś przeczytał cały wątek :)

    Czytałem. Jar.sem pisze, że może kiedyś, a na razie ma być XP. Więc
    czemu mu radzisz wdawać pieniądze już dziś na coś, z czego na razie nie
    skorzysta? No i oświeć mnie z tym taktowaniem pamięci, bo może o czymś
    nie wiem i faktycznie są już procki mieszczące się w tym budżecie,
    ktore tyle wykorzystają...

    de Fresz