  • Data: 2009-10-21 21:08:28
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: Bartosz Skowronek <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-21 22:19:55 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Wystarczająco mało, żeby wkurzeni użytkownicy zrobili stronę poświęconą tym
    > padłym urządzeniom :)

    zrobili i dobrze - niech walcza o swoje, maja prawo. choc z tego co
    wiem taki problem po prostu masowo nie wystepuje a mam dane z bardzo
    wiarygodnego zrodla. ale mniejsza juz o to bowiem rzecz nie w tym ze
    iles tam sztuk elektroniki sie popsulo - to wytwory czlowieka a
    czlowiek nie jest jak wiadomo idealny - ale w tym jaki sie nadaje sie
    temu rozmiar oraz jak szybko rozne nieprawdziwe informacje staja sie
    niekwestionowana "prawda". 400 osob sie zebralo i cos twierdzi - to
    jest fakt. ale to nie znaczy ze to co mowia to prawda. 400, 800 a nawet
    1600 popsutych urzadzen to ciagle mniej niz promil tego co sie
    sprzedalo.

    > Taka sama przypadłość pod Windows (w tej samej ilości, zaanaczam) nie
    > byłaby FUDem tylko okropną wpadką MS który kompletnie nie dba o
    > użytkownika. Tak przynajmniej twierdziliby zwolennicy MacOSX i Linuksa.

    to sa wlasnie pulapki generalizacji i przyklejania ludziom jkiejs
    przynaleznosci albo i zbiorowej odpowiedzialnosci - ja nie wiem co
    twierdziliby zwolennicy tego czy tamtego i nic mnie to nie obchodzi.
    usprawiedliwiasz jedna bzdure tylko dlatego ze druga jest mozliwa?

    --
    Bartosz Skowronek
    http://blog.fotogenia.info