  • Data: 2009-10-21 21:05:47
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-21 22:24:21 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Padające Time Capsule:
    > http://timecapsuledead.org/
    > http://pclab.pl/news39004.html
    To mnie nie dotyczy.
    Pytanie pomocnicze. Ile dysków twardych padło w ostatnich 20 latach?
    Ile danych poszło do dev>null? Ile urządzeń AGD poraziło ludzi prądem?
    Ile było wypadków samochodowych spowodowanych fabryczną niesprawnością
    czegoś?
    A i nie pisz mi tu o M$ i jego wpadkach i tych innych bzdurach co to
    Bartkowi napisałeś. Nie rozmawiamy jak na razie o awaryjności (nomen
    omen, na 14 maków, które miałem i mam, żaden się jeszcze ani razu nie
    zepsuł, a w chwili obecnej stale pracują u mnie 4 komputery).

    > Utrata danych:
    > http://www.itwire.com/content/view/28388/53/
    > http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=
    10198726
    To także. Nie mam zwyczaju pozwalać postronnym logować się na "moim"
    komputerze. Wygląda to na bug. Choć nie wiem jak można sobie skasować
    zawartość "home" z innego konta. Jak to się może stać przez samo
    zalogowanie na inne konto. Stawiam na problemy z uprawnieniami. W sumie
    to trzeba by przeprowadzić śledztwo, co kto komu pozwolił.
    Wygląda na bug, ale sytuacja byłaby bardziej powtarzalna i nie
    dotyczyła by ułamka procenta, tylko wszystkich. Jakoś nie mogę sobie
    wyobrazić, że problem dotknął tylko tych co się logowali na konto
    gościa, bo jest tego za mało.
    Problem znajduje się miedzy klawiaturą a oparciem krzesła.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam