  • Data: 2009-10-21 21:42:41
    Temat: Re: komputer dla fotografa [flame] ;-)
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-21 22:09:50 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Raczysz żartować.
    Absolutnie nie. Jako argumenty stawiasz tezy, że już w XP to działa,
    ale nie do końca, a w W7 jest ok. Przecież W7 jest cieplutki i jeszcze
    farbą śmierdzi. Rzeczy które pojawiają się dziś w W7 są znane w innych
    systemach od 20 lat.

    > Może jeszcze laserową? Po co się ograniczać.
    I znowu. Absolutnie nie. Jak ją wygrzebię (bo jest szansa, że nie
    wyrzuciłem), to sfotografuję. Ale uwierz mi, że optyczne myszy działały
    w 92 roku na Atarynach i Amigach.

    > Och na pewno. A może liczył na przeciągnięcie wszystkich twardogłowych
    > miłośników Unixa.
    Przecież Ci napisałem, że nie mam pojęcia. Może komuś to do czegoś jest
    potrzebne? Nie wiem.

    >>> http://www.macosxtips.co.uk/index_files/terminal-com
    mands-for-hidden-mac-os-x-settings.html

    No

    > ale skoro nigdy nie było trybu tekstowego a teraz jest to chyba nie
    > przez przypadek? Pewnie do czegoś to jest potrzebne.
    Pewnie tak. Nikt już nie czyta? Przyznam Ci się w tajemnicy, że też
    tego użyłem, z 10 razy.
    Zapewniam Cię, że 99% użytkowników nawet tego nie odpaliło. A zboczenia
    są różne, więc co się dziwić.
    Poza tym Os X oparty jest na Free BSD, więc wycięcie consoli, było by
    nie polityczne.

    > Tak wiem, spisek Uniksiarzy i Linuksiarzy.
    Zapewne nie dla macjuzerów to powstało. Bo oni nie tego nie potrzebują.
    I nawet jak coś trzeba zrobić w trybie znakowym, to szukają klikalnych
    rozwiązań, a jest tego sporo.

    > Nie masz szans w taki czy inny sposób nie użyć komputera. Nawet mimochodem.
    To że ktoś w banku używa, czy u ubezpieczyciela, nie oznacza, że ja
    używam. Ciągle są okienka z ludźmi.

    > A bez internetu MacOSX sobie poradzi jak podłączysz do Maka coś z poza
    > wbudowanej bazy sterowników? Szczerze wątpię. W PC dochodzi do tego ogromna
    > różnorodność sprzętu, co nieco komplikuje sprawy.
    Przecież napisałem, że to bez znaczenia.
    Ale powiedz mi, co mogę podłączyć spoza bazy sterowników? Drukarkę? Jak
    ma działać o Os X to sterowniki albo będą w systemie, albo na płycie.
    Jak nie będzie ich na płycie, to nie będzie działać, Koniec. Oczywiście
    mogę liczyć, że jakiś ktoś napisał całkiem niezależnego kexta. Ale co z
    tego.

    > Wiesz, baza sprzętowa na której działa MacOSX jest w sumie bardzo
    > ograniczona w porównaniu z klasycznym PC.
    Znaczy co? Drukarki, skanery, zewnętrzne dyski, napędy CD/DVD/BD,
    routery, stacje Wi-Fi, aparaty cyfrowe? To wszystko poza jakąś totalną
    egzotyką działa. A wszystko inne co wymaga własnych (producenta)
    sterowników i tak nie zadziała, jak producent tych sterowników nie
    napisał dla Os X. Bebechy wtykane w sloty wewnątrz komputera muszą być
    makowe, muszą mieć frim ware makowy i tyle. Można przeflaszować karty
    ATI, czy GeForce. Ale te same karty mają swoje makowe odpowiedniki.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam