  • Data: 2009-10-21 22:00:39
    Temat: Re: komputer dla fotografa [flame] ;-)
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-21 22:16:13 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > To zależy od czytnika i/lub od odprogramowania. Mój był widoczny jako
    No widzisz. Od czytnika i/lub oprogramowania. Jak do tej pory nigdy nie
    potrzebowałem oprogramowania. Wyciągałem czytnik z pudełka, podłączałem
    do USB, wkładałem kartę i już. Karta melduje się na desktopie jako np.
    EOS_Digital i tyle. Albo Camedia coś tam.
    W makach (Amigach także), od zawsze było tak, że pusty napęd nie
    istniał. Nie było go w systemie widać. Wkładam dyskietkę pojawia się
    ikona. Wkładam CD-R pojawia się ikona. Wkładam kartę, pojawia się
    ikona. Wyjmuję znika.
    Nie ma pustych napędów. Nie ma nie podłączonych dysków sieciowych.
    A Ty mi tu zależy od czytnika i oprogramowania.
    Może w W windows 12 wreszcie to będzie.

    > litery pod Vistą niezależnie czy karta była czy nie. Ten sam czytnik pod
    > Win7 literę w explorerze pokazuje tylko wtedy gdy jest włożona karta (i w
    > Total Commanderze).
    No brawo 1987- Amiga Os bodaj 1,2 na 500 i 1988 Mac Os bodaj 6x na
    Macintosh IIx.
    Tak to właśnie działało. Samo się montowało i już.

    > Już od dość dawna litery w ogóle nie są potrzebne. Jak masz życzenie to
    > możesz sobie podmontować po uniksowemu do katalogu.
    A ja nie mam ochoty po linuksowemu. Ja chcę normalnie. Wkładam dysk i
    pojawia się na desktopie. Nic nie podmontowuję. BTW Os X robi to po
    unixowemu, ale sam, bez mojej ingerencji. Wszystkie dyski są w dev
    gdzieś tam, ale nie chce mi się sprawdzać, bo musiałbym terminala
    odpalić.

    > Tak. Kwestia zgodności z historycznym oprogramowaniem. Ale nic nie stoi na
    > przeszkodzie żeby ręcznie ich użyć, jeśli masz ogromną potrzebę.
    Może najwyższy czas zasymulować dla historycznego oprogramowania
    wirtualne stacje?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam