  • Data: 2011-04-17 18:45:04
    Temat: Re: kompakt z wizjerem?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-17 20:23, dominik pisze:

    > Ty chyba chcesz komuś na złość tym aparatem zrobić, też kupiłem ten aparat
    > do projektu, w którym wysoce prawdopodobne było, że sprzęt zostanie
    > zniszczony, ale nie było czasu na realizację wszystkiego. Aparat został i
    > wstyd nawet komuś podarować, byle komórki lepiej się obsługuje.

    Ja bym nikomu tego aparatu nie podarowała, bo jestem z niego zadowolona,
    nawet w damskiej torebce się zmieści.
    Mam obecnie 3 telefony. Telefon SE W580i robi bardzo ładne zdjęcia (jak
    na codzienny użytek), pomimo, że nie ma lampy błyskowej to przy świetle
    w mieszkaniu zdjęcie też niezłe wyjdzie. Od niedawna używam telefon LG
    GT505. Lampa błyskowa i aparat foto to wielki wstyd dla tej firmy. To po
    prostu koszmar! Oddałam do serwisu, bo telefon mało co się nie spalił od
    tej lampy, ale po naprawie zdjęcia nadal fatalne. Dałam sobie już z tym
    spokój, bo inne funkcje w tym telefonie są niezłe, ale musiałam sobie
    kupić aparat fotograficzny z lampą. Akurat z tego Acer'a jestem bardzo
    zadowolona. Zrobi piękne zdjęcie w mieszkaniu nawet przy całkowitej
    ciemności. Tak sobie po prostu testowałam po zakupie tego aparatu.

    --
    animka