  • Data: 2011-04-18 00:26:27
    Temat: Re: kompakt z wizjerem?
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-18 00:44, animka wrote:
    > Dziękuję za wykład. Nie jestem fotografem to się nie znam, aparatów nie
    > testowałam.

    Też nie jestem fotografem, ale po prostu przewinęło mi się przez ręce
    sporo aparatów, w tym ten Twój polecany i bardzo mnie dziwi, że go
    chwalisz :)

    > Pisząc o firmie Sony tak naprawdę miałam na myśli sprzęt elektroniczny.

    Sama podniosłaś temat Sony w tym kontekście, to że akurat używam ich
    systemu ma się tu nijak do tematu, bo nie o lustrach mowa. A gusta i
    sympatie dla różnych marek to inna jeszcze sprawa, a zdecydowanie warto
    kupować to, czego się nie nienawidzi :)

    > Zawsze jakoś dziwnie działam pod wpływem chwili. Oglądam coś np. na
    > Allegro, spodoba mi się, chwilę się zastanowię i jak mam pieniądze to
    > kupuję, jak nie mam pieniędzy to nie kupuję. W tym przypadku, tzn zakupie
    > tego małego aparatu nie żałuję :-)

    W takim razie dobrze wydałaś pewnie pieniądze, bo to tani aparat i jeśli
    Ci wystarcza to tylko się cieszyć.
    Jak będziesz kiedyś mieć chwilkę to porównaj w markecie z którymś z ixusów
    od canona - tak z ciekawości. To też automaty, ale kapitalnie wykonane, no
    i bardzo malutkie. Znajomy ma dobre kilka lat takiego i jako motocyklista
    jeżdżący po wertepach sporo się razem z nim wywalał, a aparat działa do
    dziś mimo widocznych na obudowie ciężkich historii :) Twój acer nie obrazi
    się przez to porównanie i nie zacznie robić gorszych zdjęć, ale Ty
    przekonasz się jak fajna może być cyfrówka :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564