  • Data: 2011-04-17 21:02:07
    Temat: Re: kompakt z wizjerem?
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-17 20:45, animka wrote:
    > Ja bym nikomu tego aparatu nie podarowała, bo jestem z niego zadowolona,
    > nawet w damskiej torebce się zmieści.
    (...)
    > zadowolona. Zrobi piękne zdjęcie w mieszkaniu nawet przy całkowitej
    > ciemności. Tak sobie po prostu testowałam po zakupie tego aparatu.

    Może to kwestia tego jak trafia cenowo możliwościami w Twoje potrzeby.
    Moim zdaniem wiele lepiej kupić sprawdzony sprzęt znanego producenta
    branży fotograficznej, ale nienajnowszy model. Było tyle fajnych i bardzo
    przemyślanych aparatów, a dziś wiele z nich, często w wyśmienitym stanie
    jest bardzo tanich.
    IMHO zdecydowanie lepiej celować w takie, niż najtańsze, a nowe produkty
    wpół-markowe.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564