  • Data: 2011-04-17 18:23:49
    Temat: Re: kompakt z wizjerem?
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-17 19:32, animka wrote:
    > Ja w swoim aparacie Acer mam i wizjer i wyświetlacz.
    > Kupiłam na Allegro za 130 zł (nowy) i robi świetnie zdjęcia. Nawet notatki
    > głosowe do zdjęcia może nagrywać nie mówiąc już o nagrywaniu filmów.
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=Acer+C
    R+5130+manual+PL&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=
    &oq=

    Ty chyba chcesz komuś na złość tym aparatem zrobić, też kupiłem ten aparat
    do projektu, w którym wysoce prawdopodobne było, że sprzęt zostanie
    zniszczony, ale nie było czasu na realizację wszystkiego. Aparat został i
    wstyd nawet komuś podarować, byle komórki lepiej się obsługuje.

    A jeśli wyznacznikiem jest wizjer to zdecydowanie temu daleko do
    większości małpek analogowych po kilka złotych.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564