  • Data: 2011-04-17 21:42:29
    Temat: Re: kompakt z wizjerem?
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-17 23:06, animka wrote:
    > To Acer jest nie markową firmą? Moim zdaniem to dobra, markowa firma.

    Jest uznaną firmą, ale produkującą rozsądne wyroby na zupełnie innym polu.
    W fotografii stoją zaraz obok Medionów i Media-Techów, które wypuszczają
    tanie produkty i walczą na rynku właściwie wyłącznie ceną.

    > Jeśli chodzi np. o Sony to nie cierpię tej firmy. Nie kupiłabym nic co
    > wyprodukowało Sony.

    Sony akurat bardzo mocno działa na polu urządzeń związanych z matrycami, a
    ich aparaty choć w specyficznej stylistyce, to jednak są całkiem
    przemyślane i rozsądne, a zdecydowanie pomiędzy acerem i sony jest ogromna
    przepaść na korzyść tych drugich.
    Ale wracając do tematu to w kwestii niezłych możliwości i dobrej ceny to
    miałem na myśli raczej canona, a pewnie i w nikonie czy olku coś niezłego
    się znajdzie. Przykładowo canon s60 w pierwszej aukcji na allegro to 160zł
    tylko. Jak ktoś potrzebuje tylko automatu i to małego to za podobną cenę
    ma do wyboru kilka ixusów, a z super zoomów pewnie też się jakiś s-coś
    znajdzie.

    Wszystkie te aparaty biją na głowę jakością wykonania wspomnianego przez
    Ciebie acera. Są bardzo solidne, a ich oprogramowanie wiele lepsze.
    Oczywiście wiem, że pewnie ten acer za te pieniądze to pewnie nowy itd.
    itp. ale wspomniane używki i tak pewnie przeżyją te, a nowe.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564