    From: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: kolejne wprawki do oceny
    Date: Sat, 11 Sep 2010 05:10:11 -0700 (PDT)

    On Sep 9, 10:51 pm, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > poproszę o ocenę warsztatu, kadrów i ogólnych wrażeń z galerii.
    >
    > http://infobot.pl/r/1PEc
    >
    > ps. zdjęć jest sporo bo i sporo się działo a rodzinka ciekawa była...

    Zastrzezenie poczatkowe: bedac mloda fotoamatorka...

    Idac dalej - sie przylacze do innych opinii ponizej - cos nie tak z
    ostroscia, sie nie znam, ale cokolwiek z tymi zdjeciami zrobiles, moim
    pierwszym wrazenie bylo: "po co w zdjeciach rodzinnych HDR?"...
    W wielu forkach rzucil mi sie w oczy brak planowania, laczenie
    ciekawego tematu z nieciekawym "szumem optycznym" (bez nawet proby
    zminimalizowania tego drugiego na korzysc glownej mysli przewodniej
    zdjecia).
    Co do zdjec typowo rodzinnych - czesto wygladaja, jakby twoja rodzina
    tak naprawde znalazla sie tam przypadkiem, albo jakbys wrzucil te
    fotki, bo nie miales innych lepszych z danego miejsca... Na niektorych
    zdjeciach dzieciaki i zona wygladaja na serio znudzone - nie wierze,
    ze nie miales lepszych - podobno "sporo sie dzialo".

    Przyklady? Bardzo prosze:
    Steen i Lange Wapper - parking i zuraw po boku, jacys platajacy sie
    ludzie
    na budowie katedry - swietny temat, ale najwyrazniej tylko dla ciebie,
    bo rodziny nie zainteresowal
    naziemna trasa tuby - ekhm, babskim okiem - NAPRAWDE nie miales
    bardziej korzystnych zdjec swojej zony???
    obowiązkowe zdjęcie z Londynu - najwyrazniej jednak miales, wiecej
    takich fotek!
    Parlament - to tez fajne, widac, ze sie dziewczynom podobalo
    Hamleys - eee, to gdzie ta "najwiekszosc", gdzie te zabawki?
    Stonehenge - tak na marginesie - OIDP z tej kladki nie wolno
    schodzic...

    Generalnie moje wrazenie jest takie, iz duzo zdjec zrobionych na
    zasadzie pocztowki, pamiatkowych, ladnych ale bezbarwnych estetycznie.
    Typowa galeria rodzinna, z wszystkimi swoimi plusami i minusami.

    Nie wypowiadam sie na tematy scisle techniczne, bom lajkonik z
    wyboru.

    ag
    --
    see see