  • Data: 2010-09-11 21:43:07
    Temat: Re: kolejne wprawki do oceny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i6ft9a$epb$...@i...gazeta.pl

    > 20 lat. może 19. Defraudant (i morderca) Kopania kupił wówczas złom dla
    > uczelni (później kupił sobie nową Skodę, którą długo nie jeździł, gdyż
    > nieco oślepł -- na tyle, że nie mógł już prowadzić samochodów) i jakoś
    > się tak stało, że wśród złomu były dwie takie drukarki i jeden składak
    > dobrej jakości. Jedną drukarkę dostałem ja, drugą wziął Marciszewski.

    Aby było jasne -- nie tyle złom (bo 'złom' to jest jednak
    szlachetne określenie sprzętu komputerowego) ale szmelc.
    Brak na to słów -- coś bezwartościowego, montowanego
    z uszkodzonych podzespołów wyrzucanych w Niemczech na
    śmietnik -- poddawanych utylizacji. Można spokojnie
    (czyli bez narażania się na pisanie nieprawdy)
    powiedzieć (i napisać) że kosztem polskich podatników
    Kopania dokonał utylizacji niemieckiego śmiecia. :)
    Niemcy nie tylko nie zapłacili Polakom za składowanie
    odpadów, ale dostali od Polaków za te odpady spore pieniądze. :)

    (później poseł Kopania płakał o niedofinansowaniu uczelni!)

    To takim ludziom jak Kopania ,,zawdzięczacie'' dziś zarobkowe
    wyjazdy do Anglii, niskie pensje i ogólną sytuację polską. :)
    (nie mnie to ,,zawdzięczacie'' -- ja nie defraudowałem!)

    Co ma Konowicz do Kopanii -- nie wiem. Nie znam Konowicza.
    Raz widziałem w jakiejś gazecie jego podobiznę. :) (nieco
    podobną do warchlaka) :) Nie wiem nawet tego, gdzie teraz
    Kopania mieszka -- gdy się tyle zarabia (i tyle kradnie)
    to chyba kupuje się jakiś przytulny domek... Kiedyś
    Kopania mieszkał na ulicy Towarowej.

    Tym bardziej nie wiem, gdzie mieszka Konowicz. :)

    Mnie polityka nie interesuje zbyt mocno -- a obu tych panów chyba
    właśnie łączy polityka. Nie wiem nawet tego, ,,z ramienia'' jakiej
    partii politycznej Konowicz miał startować na stanowisko prezydenta
    Białegostoku.

    W czasie ostatnich wyborów (stosownych) oddałem głos na Truskolaskiego.
    Trudno zgadnąć, czy żałuję -- dzięki przegranej PiS nie mam pod nosem
    lotniska, a drogi zapewne byłyby budowane tutaj byle jak także pod
    rządami PiS. : )

    Czy ,,rodzinna firma'' miałaby więcej pieniędzy pod rządami PiS?
    Ponoć dostawałaby dziesięć razy więcej, niż dostaje teraz, ale ja
    bym z tego pożytku nie miał. :) Co najwyżej ,,Kościół'' (Ozorowskie
    i jemu podobne świnie) mocniej by mnie gnębił, agresywniej żądając
    ode mnie dotowania tegoż ,,Kościoła''...

    Można śmiało powiedzieć, że PO mnie broni -- choć
    zapewne nie czyni tego ani świadomie, ani celowo. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'