  • Data: 2010-09-11 12:28:32
    Temat: Re: kolejne wprawki do oceny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "TheGuru" i6fe11$2ct3$...@o...icpnet.pl

    > ostatni raz coś takiego widziałem za 3 lata temu a i to tylko dlatego że instytucja
    państwowa miała środki na eksploatację a nie
    > miała na nowe urządzenia. jeden z głównych dystrybutorów organizował przez 3 tyg
    toner który kosztował Ok 500zł, ceny nowych
    > urządzeń pewnie znasz. ile to cudo już ma lat 13??

    20 lat. może 19. Defraudant (i morderca) Kopania kupił wówczas złom dla
    uczelni (później kupił sobie nową Skodę, którą długo nie jeździł, gdyż
    nieco oślepł -- na tyle, że nie mógł już prowadzić samochodów) i jakoś
    się tak stało, że wśród złomu były dwie takie drukarki i jeden składak
    dobrej jakości. Jedną drukarkę dostałem ja, drugą wziął Marciszewski.

    Kopania wówczas szykował się do ,,przemysłowego'' składu tekstów
    w TeXu -- może dlatego kupił i dobrego składaka, i dobrą drukarkę. :)

    > może jakiś kolekcjoner się zainteresuje. tonerów tych nie ma już długo w oficjalnej
    dystrybucji.
    > w poniedziałek oficjalnie złożę zapytanie i napiszę co w temacie.

    Drukarce zepsuł się jakiś skaner, więc (aby jakoś uczelni zrefundować
    koszty mego prywatnego używania tejże drukarki) zreperowałem ją za swoje
    pieniądze (miało być 500 złotych plus VAT za usługę oraz ileś za części,
    ale skończyło się chyba na 500 plus VAT) w serwisie HP. Aby zreperować
    za swoje, musiałem kupić ją od uczelni, co też uczyniłem, płacą za nią
    uczelni tyle, ile uczelnia zażądała, czyli 100 złotych.

    Ostatni raz drukowałem tą drukarką około 9 lat temu, kiedy to (w trakcie
    drukowania) skończył się toner. Drukowałem na karbowanym papierze katechizm. :)

    Ceny nowych urządzeń? Kilka lat temu dużo szybsze drukarki laserowe,
    z ilością pamięci wielokrotnie przekraczającą ilość pamięci w tej
    drukarce kosztowały ze trzy stówy. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'