  • Data: 2010-09-11 21:10:09
    Temat: Re: kolejne wprawki do oceny
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 11, 8:58 pm, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > trochę konsekwencji. hdr jest zły a retusz dobry....

    To, ze Jackson przesadzil z chirurgia plastyczna nie oznacza, ze
    operacje plastyczne nie moga uczynic nic dobrego.

    > tak. dojechlismy po wejściu ostatniej grupy. ale i tak nie wiem czy byśmy
    > wchodzili 'ogladać kamienienie'

    http://www.flickr.com/photos/jazzwink/4858079298/lig
    htbox/
    Kwestia podejscia. Mnie sie podobalo nagranie, ktore mozna bylo
    odsluchac z przenosnych "telefonikow". A i obserwacja zachowan
    ludzkich w obliczu kupy potencjalnych materialow budowlanych jest IMO
    warta tych kilku funtow.

    > robilem więcej rodzinnych w Ustkce. jak masz czas to zerknij.

    Ok, zerkne.

    Ag
    --
    jednak niebiesko