  • Data: 2010-09-11 13:46:38
    Temat: Re: kolejne wprawki do oceny
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastrzezenie poczatkowe: bedac mloda fotoamatorka...

    witaj w klubie

    > pierwszym wrazenie bylo: "po co w zdjeciach rodzinnych HDR?"...

    kwestia definicji czy to HDR

    > Co do zdjec typowo rodzinnych - czesto wygladaja, jakby twoja rodzina
    > tak naprawde znalazla sie tam przypadkiem, albo jakbys wrzucil te
    > fotki, bo nie miales innych lepszych z danego miejsca... Na niektorych
    > zdjeciach dzieciaki i zona wygladaja na serio znudzone - nie wierze,
    > ze nie miales lepszych - podobno "sporo sie dzialo".

    rodzinka ma chorobliwą awersję do pozowania.

    > Steen i Lange Wapper - parking i zuraw po boku, jacys platajacy sie
    ludzie

    w turystycznych miejscach trzeba innych zaakceptować.
    czekałem troszkę aż wycieczka odejdzie i moze mogłem skadrować żeby żurawia
    nie było choć teraz nie pamietam czy juz stałem przy płocie i czy miałem
    taką mozliwość

    > na budowie katedry - swietny temat, ale najwyrazniej tylko dla ciebie,
    > bo rodziny nie zainteresowal

    kątem oka zerknęły ...

    > Parlament - to tez fajne, widac, ze sie dziewczynom podobalo

    'no ale ze co miały kwiczeć. dom jak dom. to tutaj angielscy posłowie się
    kłucą....., ' pozowane z dziecmi byłoby lepsze?

    > Hamleys - eee, to gdzie ta "najwiekszosc", gdzie te zabawki?

    największość mozna poczuć w nogach. chyba z 6 pieter (na najwyższe piętra
    dla chłopaków ominęlismy) pietrz tez są podzilone na dzialy więć raczej
    trudno.
    pokazałem to zdjęcie ponieważ u nas tak się nie 'skręca dzieciaków'.
    wszędzie demonstruje się zabawki wciska dzieciakom w dłonie reklamówki....

    > Stonehenge - tak na marginesie - OIDP z tej kladki nie wolno schodzic...

    nie schodziłem

    > Generalnie moje wrazenie jest takie, iz duzo zdjec zrobionych na
    > zasadzie pocztowki, pamiatkowych, ladnych ale bezbarwnych estetycznie.

    no jednak zdjęcia się robi na pamiatkę. z trzeciej strony trudno przy takiej
    wyscieczce, dużo spacerów mało leżakowania i odpoczynku. jak siędało to
    robiłem

    > Typowa galeria rodzinna, z wszystkimi swoimi plusami i minusami.

    :-D

    dzieki za opinię

    Nie wypowiadam sie na tematy scisle techniczne, bom lajkonik z
    wyboru.

    ag
    --
    see see