  • Data: 2013-01-11 10:24:55
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-11 09:52, BaX pisze:

    > Bzdura,

    Aha :)

    > sam mając pojazd dla którego 200km/h to jak dla większości
    > toczydeł ~120km/h wcale nie zapierdalam na złamanie karku po A4.
    > Porównanie mam na przykładzie mojej żony Clio. Jej samochodem jazda tyle
    > ile można /po autostradzie/ czyli +/- 140-150km/h licznikowe to na
    > dystansie 250km autostrady męczarnia, a spalanie większe niż u mnie przy
    > tej samej prędkości. Dla mnie 140-150km/h to luz, prędkośc przelotowa,

    A co to ma do rzeczy? Obowiązują pewne przepisy, gdzie prędkości nie
    zostały ustalone przypadkowo i wszyscy się powinni do nich stosować.
    W Polsce obowiązuje taka sama fizyka jak na całym świecie - no, może
    poza pms-em.

    > docisnąc do 200km/h moge w każdej chwili i tu można powiedzieć, ze
    > skupienie na tym co się dzieje w koło i przewidywanie zachowań reszty
    > kierowców staje się męczące na dłuższą mete. Nie nie jeżdze tyle
    > normalnie, to są sytuacje kiedy trzeba coś szybko wyprzedzić albo uciec
    > przed kimś.

    Aha, znaczy to ma być uzasadnienie do podnoszenia prędkości na
    autostradach - w sumie w nieskończoność, ponieważ zaraz ktoś napisze,
    że u niego to 250km/h to jak w żony Clio przy 120km/h.

    > Ale tego się nie wyeliminuje, tłuc się będą nawet jak będzie max 90km/h.

    Najpierw piszesz, ze się nie tłuką, teraz już przyznajesz że tłuką.
    No, ale skutki kontaktu przy 140km/h będą dużo poważniejsze niż przy
    150km/h.

    utor.html

    > Taa, a policja to wszędzie ma tylko "niedostosowanie..." to też
    > "oczywista oczywistość"

    Wszędzie powiadasz... No tak, przecież to "oczywista oczywistość" dla
    mistrzów z pms :)