  • Data: 2013-01-10 17:44:24
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-10 15:04, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > W dniu 2013-01-10 11:36, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > Coś mi się wydaje, że 50 jako obszar zabudowany.

    Być może masz rację - jak nie zapomnę to zerknę w sobotę ;)
    Osobiście uważam, że podniesienie np. do 60-70 krzywdy by nikomu nie
    zrobiło (o ile go nie ma).

    > Otóż to. Dwa razy widziałem radar w bardzo sensownym miejscu.

    To ja widuję i widywałem wielokrotnie. Trudno stawiać FR tam, gdzie
    do wypadków nie dochodzi i szanse na *idiotę* prawie zerowe. Znaczy
    czasem warto prewencyjnie, ale to już inna kwestia.

    > Śródziemnomorska, łuk, pasy wiele razy, wyjazdy z osiedli itd. teraz sa
    > tam progi.
    > Jastrzębowskiego, Łuk, pasy, ludzie łażą.

    Sam widzisz - ja bym wolał FR i spokojną jazdę z ograniczeniem nawet do
    20-30km/h niż te progi, ale życie jest życiem. Dość często jestem
    wyprzedzany właśnie na progach - przy progach cyklicznych stosuję
    technikę stałej jazdy z ograniczeniem, nie hamuję, nie przyśpieszam.
    No, ale wielu jest takich (nie, nie, nie większość), którzy w gaz,
    w hamulec, w gaz, w hamulec, a jak się uda, to na lewo i heja.
    A mieszkają tam ludzie, łażą, wyjazdy z osiedli, posesji... 30km/h.

    > Czasem są naprawdę sensownie, choćby te Sobieskiego/Sikorskiego.

    Sporo jest sensownych i są one zazwyczaj maszynkami do pieniędzy.

    > A powinny być tylko sensownie, aby się nie dało przyczepić co do
    > lokalizacji i powodów postawienia (bezpieczeństwo/zasilanie budżetu)

    Zawsze ktoś się przyczepi, choćby lokalizacja była jak najlepsza.
    Każdy kraj ma dochód z tych wynalazków i nikt tego nie ukrywa.
    Trudno, by w Polsce było inaczej, co nagle stało się przyczyną
    'powszechnego' oburzenia. Póki co, to tak naprawdę patologią
    można było zobaczyć w wykonaniu SM - stąd też trochę spraw
    w sądach, zmiany w przepisach, które im ukróciły samowolę.
    Co dalej - czas pokaże.

    > Też w sierpniu, wyjazdowo w dłuższe trasy.

    A ja nawet nie to - radio na stałe, antena w bagażniku, używane w
    zasadzie tylko urlopowo przy wyjazdach w większej liczbie załóg
    i to najczęściej za tzw. granicę. Teraz to może już nawet nie jest
    tak potrzebne ponieważ roaming tani, ale jakiś sentyment do
    starych czasów pozostał :)