  • Data: 2013-01-10 18:35:09
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.01.2013 17:57, Artur Maśląg wrote:

    > Hmm, zdaje się, że przeoczyłeś parę kwestii - w Polsce podniesiono
    > prędkość administracyjnie *wszędzie* do 140km/h, a efektywnie do
    > 150km/h. Uważam to za błąd i działanie typowo populistyczne.
    > Włosi dopuścili do jazdy szybszej tylko na niektórych odcinkach
    > autostrad. Swoją ścieżką to mają je w stanie nie najlepszym (o cenach
    > nie piszę) i coraz bardziej walczą z prędkością (bardziej pomiary
    > odcinkowe miedzy bramkami).

    Akurat co do autostrad to imo znacznie bardziej od prędkości
    niebezpieczna wydaje się być chęć jej wykorzystania - samo to, że ktoś
    jedzie 180 czy 200 na autostradzie raczej nie stwarza zagrożenia.
    Zagrożenie stwarza to, że ktoś kto jedzie 180 czy 200 będzie też siadał
    na ogon i "popychał" tych wolniejszych, jeździł slalomem miedzy innymi
    pojazdami... A wtedy o utratę panowania nie tak trudno.

    > Tłuką, tłuką...

    > Proszę bardzo:
    > http://www.autostrade.it/en/assistenza-al-traffico/t
    utor.html

    When raining the speed limit is 110 km/h.

    > Też głupoty wypisują?

    Oczywiście. Przecież cały (prawie) PMS jeździ "szybko ale bezpiecznie".

    Sam niecały rok po zdaniu egzaminu poczułem się tak pewnie, że nie
    wylądowałem w rowie a na poboczu chyba tylko dzięki lekcji na płycie
    poślizgowej... Jakbym kupił na początek coś o większej mocy to pewnie
    bym statystykę podbił. (A jak mi się od tamtego wydarzenia spalanie
    poprawiło ;))

    Michoo