    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: kodowanie haseł
    Date: Tue, 22 Jan 2013 09:07:46 +0000 (UTC)

    On 2013-01-22, M.M. <m...@g...com> wrote:
    > Mnie sie zdarzylo tak, ze bylo potrzebne rozwiazanie troche lepsze niz
    > standardowe, a na "madra glowe" trzeba byloby wydac 5 razy wiecej niz
    > budzet calego projektu. Wymyslilem wiec sam w moze dwa dni. I wiem, ze
    > nawet jak ktos ukradnie hasla i nawet brutforcem sprawdzi wszystkie
    > ciagi, to sie do systemu nie wlamie. Musialby zrobic jeszcze cos.

    Mój drogi, każdy głupi jest tak mądry, żeby opracować kryptosystem,
    którego sam nie umie złamać. Tylko że to za mało dla obrony przed
    prawdziwym adwersarzem. Nie wiem co chciałeś pokazać w tym akapicie.

    > Jedyne czego probowalem, to sprowokowac ludzi do dalszej rozmowy.

    Wysuwając jakieś twierdzenia o funkcjach skrótu, mimo braku
    przygotowania do tego.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot